• ik ben mijn lieve kat kwijt =[
    ze is al 2 daagjes niet thuis gekomen en en en nu heb ik koude voetjes.
    straksjes is ze dood O.O
    nouhouw =[


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ocharme. ):


    A. ikmisje.

    dat had mn kat ook vroeger maar wacht nog rustig af mssn staat ze strax wel aan je deur ^^


    Magic never ends.

    hey niet direct het slechtste denken;)
    had ze een kettinkje waar haar naam,adres opstaat?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    mijn vriendin haar kat is al sinds juli niet meer naar huis gekomen.
    2dagen is geen ramp, katten kunnen wel langer wegblijven. 6 maanden is een ramp, de kans dat die terug komt, is miniem.


    -

    dat had mn kat ook vroeger maar wacht nog rustig af mssn staat ze strax wel aan je deur ^^

    dat zegt me mama ook!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    mijn vriendin haar kat is al sinds juli niet meer naar huis gekomen.
    2dagen is geen ramp, katten kunnen wel langer wegblijven. 6 maanden is een ramp, de kans dat die terug komt, is miniem.


    dat is echt ergr.
    ik hou van me katje =o


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    dat is echt ergr.
    ik hou van me katje =o


    zou maar erg zijn van niet.


    -

    Komt wel terug :Y) hoe oud is die?


    All was well.

    Onze kat was ook een keer 2/3 dagen weg, maar hij is uiteindelijk weer teruggekomen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Onze kat was een keer één wéék weg! Wij overal zoeken. Wij hebben een grote garage, en die is dan in drie delen verdeeld zegmaar x'D Dus wij daar kijken enzo. Niks. En na een week dachten we dat ie dood was enzo, horen we gemiauw, doen we de deur van de garage open, staat ie daar =.=
    Echt zo stom, maar gelukkig leefde die nog.

    Komt wel terug :Y) hoe oud is die?


    2 en een half


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Onze kat was ook een keer 2/3 dagen weg, maar hij is uiteindelijk weer teruggekomen.

    Ja, bij ons is dat ook al een paar keer gebeurt. Niet meteen het ergste denken enzo he =]


    Tanya is de beste.

    (...)

    2 en een half


    Waarschijnlijk verliefd, dan blijven ze wel langer weg n_n


    All was well.

    OMyGósh, ik had dat ook, mijn kat was zo opeens weg, en wij maar roepen en al die shit enzo, en guess what, hij is er nog steeds niet, maar dat kwam dan ook omdat hij al een paar dagen niet goed was, en als een kat dat voelt dan gaat die een rustig plekje opzoeken, om te sterven, maar als jou kat niet ziek was of zo komt ie heus wel terug, don't worry!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    2 katten van mij zijn al een maand of wat vermist
    Er is een kattenmoordenaar bezig bij mij in de buurt dus ik verwacht ze ook niet meer terug.


    BAM!