• ok, mijn liefje Ana, waar k het al zoveel over gehad heb, zit bij 'n vriendin. maar nu doet ze heel erg anders dan gewoonlijk, en ik word er gewoon zwààr pissig van.

    wat moetk doen jo? k kan haar toch moeilijk zegge me die vriendin erbij da 'k het irri vind hoe ze doet? 'n vriendin zegt negere, mrja...


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik zou het gewoon zeggen waar ze bij zit. Like, word het voor hun allebei duidelijk.


    Your make-up is terrible

    Wat bedoel je precies met anders dan normaal? Pas als ik dat weet kan ik je helpen.


    Bored.

    Wat bedoel je precies met anders dan normaal? Pas als ik dat weet kan ik je helpen.
    normaal doet ze heel lief enzo, maar nu lacht ze me gewoon uit enzo... en ze doet zo kei 'stoer' :s


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    met haar te negeren maak je het mss allemaal erger? Ik denk dat het beter is dat je haar even apart neemt ofzo... en als dat écht niet gaat, stuur haar dan desnoods een sms ofzo.. :s

    (...)normaal doet ze heel lief enzo, maar nu lacht ze me gewoon uit enzo... en ze doet zo kei 'stoer' :s

    Bij iemand die ik ken die hetzelfde voorhad, bleek het vriendinnetje gewoon hetero te zijn en was die persoon een 'uitprobeersel'. Dat bleek achteraf.

    (...)
    Bij iemand die ik ken die hetzelfde voorhad, bleek het vriendinnetje gewoon hetero te zijn en was die persoon een 'uitprobeersel'. Dat bleek achteraf.
    nee, nee.
    kben écht wl gelukkig me haar same.
    maar als ze bij haar BF is doet ze gwn anders


    We're all going to hell, and I am driving the bus