• Ik ben alleen heel erg daarin. Uit pure verveling lees ik meestal elke dag een boek uit, en uit pure verveling - mede gepaard met luiheid om mij niet te begeven naar een bibliotheek - weer de Twilight-saga te lezen. Ik heb dus vandaag ruim 1000 bladzijdes gelezen, wat volgens mij tot mijn record behoort. [: Lol, maar mijn grootste record is denk ik toch wel de complete Harry Potter serie in precies 1 week. De films, die ik in mijn zeer gewaardeerde en speciaal gefabriceerde box bewaar [en tevens mijn trots], heb gekocht kijk ik ook regelmatig. [:
    Nog meer mensen met absurde, niet aflatende en zij het met buiten maatstaven begevende hobby's?

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:28 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    je bent niet de enige :') als ik de tijd heb snaai ik ook zoveel mogelijk boeken. laat ik de tijd heel lang niet meer gehad hebben. Ik heb nu eindelijk vakantie dus boeken zijn niet meer veilig voor mij (6)


    Life is hard, just break it with your head <3

    FloortjeO schreef:
    je bent niet de enige :') als ik de tijd heb snaai ik ook zoveel mogelijk boeken. laat ik de tijd heel lang niet meer gehad hebben. Ik heb nu eindelijk vakantie dus boeken zijn niet meer veilig voor mij (6)


    Haha, ik lees nu ook mijn ouders boekenkast, we stampen de iPad van papa vol en ik lees steeds vaker boeken in het Engels, wat naar mijn mening veel leuker is!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb eigenlijk meer een filmverslaving(A)
    Maar in vakanties lees ik ook wel veel boeken


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Konayuki schreef:
    Ik heb eigenlijk meer een filmverslaving(A)
    Maar in vakanties lees ik ook wel veel boeken


    Ik ben gek op films, ik kijk alleen bijna nooit nieuwe. Ik kijk altijd dezelfde, soms een nieuwe; ik weet dan wanneer ik moet lachen. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik ben gek op films, ik kijk alleen bijna nooit nieuwe. Ik kijk altijd dezelfde, soms een nieuwe; ik weet dan wanneer ik moet lachen. [:

    Haha, meestal vindt ik het vreselijk om films opnieuw te kijken, tenzij de film heel goed is en ik hem al heel lang niet heb gezien. De film moet nog wel een beetje spannend blijven hé!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Konayuki schreef:
    (...)
    Haha, meestal vindt ik het vreselijk om films opnieuw te kijken, tenzij de film heel goed is en ik hem al heel lang niet heb gezien. De film moet nog wel een beetje spannend blijven hé!


    Ik kan juist niet goed tegen nieuwe films, ik kan dan haast niet lachen of zo, tenzij het een serie is. Ik kan eeuwig kijken naar Harry Potter, Twilight, Pirates, Lord of the Rings en dingen als She's the man, Greeta, Raise your voice et cetera.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yes, ik ben dus niet de enige die zo absurd veel leest (flower)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Anesthesia schreef:
    Yes, ik ben dus niet de enige die zo absurd veel leest (flower)


    Join the club, hun, readers just want to have fun! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik lees eigenlijk heel weinig, veel minder dan de gemiddelde user hier.
    Ik teken graag en veel, maar asociaal veel? Hmm.. nee dat niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je bent niet alleen, ik heb alle drie de hunger games boeken op één nacht gelezen. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik lees erg veel maar probeer mijn boeken te bewaren voor als ik in de trein zit. :'D Ik heb dan ook werkelijk een verslavind om boeken te kopen, ik heb er ondertussen echt véél. Ik ben nu bezig om alle delen van Twilight in het Engels in pocketversies te verzamelen, ik moet nu alleen de laatste nog, maar ik heb er geen geld meer voor haha.
    Meestal koop ik onbekende boeken in de aanbieding, voor 2,50 of 5 euro en dan het liefst met een historisch tintje, WW2 ofzo.


    Your make-up is terrible

    Ik lees ook heel veel, maar ik kan nooit leuke boeken vinden... Ik ben volgens mij echt kieskeurig... En als ik dan een leuk boek heb, heb ik hem in een dag uit en dan heb ik geen boek meer. Ik wou dat ik langzamer las.... (:


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Yulivee schreef:
    Je bent niet alleen, ik heb alle drie de hunger games boeken op één nacht gelezen. (bloos)


    Ik ben trots op je! [: maar dat is serieus, heel erg snel lol! ;-)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yulivee schreef:
    Je bent niet alleen, ik heb alle drie de hunger games boeken op één nacht gelezen. (bloos)

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb het 1e deel in een dag gelezen, en aan het einde had ik koppijn en was ik helemaal duizelig, ik zou ze echt niet alle drie achter elkaar kunnen lezen. ;o
    Maar ik heb ook zo'n erge boekenverslaving, en een tv-series verslaving, ik kijk echt álles.


    Great minds think alike.

    Ook het lezen van boeken. Er is een tijd geweest dat ik elk weekend naar de bieb ging voor nieuwe boeken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the