• Ik heb dus een jongen in mijn klas, en hij is best schattig enzo.
    Zijn vader is dus een tijd geleden overleden enzo, en hij is dus echt een hele tijd niet op school geweest. Ik miste hem best wel, omdat hij zegmaar de klas vermaakt. Maarja...

    Maar hij is inmiddels weer terug, en ik ben heel erg blij. Ik vind hem namelijk leuk. En gister begon het dus. Tijdens Duits. Hij ging dus naast me zitten omdat hij iets van aantekeningen moest doorkijken bij iemand achter mij. Omg, ik heb nog nooit zo gelachen tijdens Duits. We hadden dus echt veel lol enzo, en hij zat me de hele tijd aan te kijken. Ik werd steeds rood enzo. En toen ging hij dus tegen me aanblazen >< Serieus, dat was echt geweldig. Hij riep zo; "HE! JE KAN ASTRID WEGBLAZEN!" En keihard lachen enzo. Ik vond het irritant, maar wel overschattig.
    En vandaag, tijdens Duits [alweer], kwam hij dus naast me zitten. De persoon die naast me zit was eruit gestuurd, en de persoon die naast hem zat ook. Hij vroeg dus aan onze lerares; "Mag ik naast Astrid zitten?" Ik helemaal rood. Een jongen achter hem ging helemaal lachen enzo. Die is trouwens ook leuk ;$ Maar het mocht dus. Serieus, ik voelde me nog nooit zo rood! Hij vroeg zo heel zacht toen hij naast me zat; "Vind je het trouwens erg dat ik hier zit?" Ik helemaal mijn hoofd schudden, hij glimlachen. Echt te schattig! En de hele les weer gelachen. Ik ben echt verliefd op hem.
    En dat was nog niet alles. Na die les liep ik dus alleen naar de volgende les. Hij kwam echt zo achter me aangerend. "He speedy concales! Mag ik meelopen?" Ik weer rood, en knikken. "Ik dacht, laat ik maar even met je meelopen." Zei hij daarna. "Wat aardig." Zei ik heel zacht. Serieus, ik voelde me nog nooit zo goed.
    Oja, voordat hij naast me kwam lopen heb ik een jongetje een hele kwade blik geworpen, hij meteen kwaad terug kijken :'] [ik haat die jongen btw].

    Maar, is het normaal dat hij zo doet, of wil hij iets van me?0:]

    xxox een wanhopig verliefde?


    Underdog, just look at the mess you made.

    het is toch leuk dat hij zo doet ?
    word er goede vrienden mee,praat ermee op msn nzoo,en ja,wie weet,misschien word het wel wat ;)

    xx


    everybody needs a song.

    Uhm, ja das moeilijk te zeggen eigenlijk. Het verschilt per jongen eigenlijk. Het kan zijn dat hij jou ook leuk vind. Maar zoek er nog niet te veel achter, want als het namelijk niet zo blijkt te zijn zal je teleurgesteld zijn. Maar het lijkt er eigenlijk wel heel erg op(dat ie je leuk vind). Wel schattig die acties van hem XD


    Your Words They Eat Right Through Me...

    Like, misschien wilt hij wel een goede vriendin hebben?
    Of vind hij jou ook leuk ^^


    Your make-up is terrible

    I think dat hij jou liked.


    Innocence.

    het is toch leuk dat hij zo doet ?
    word er goede vrienden mee,praat ermee op msn nzoo,en ja,wie weet,misschien word het wel wat ;)

    xx


    Ik vind het ook wel leuk... juist :]

    Maarr.. hij doet het wel bij meer meisjes. Nouja, niet zo overdreven, maar hij is bevriend met zowat alle meisjes uit de klas =s


    Underdog, just look at the mess you made.

    Like, misschien wilt hij wel een goede vriendin hebben?
    Of vind hij jou ook leuk ^^


    Maar hij is bevriend met alle meisjes uit de klas enzo ><
    Ik zou het wel willen, hijs echt cute ;O


    Underdog, just look at the mess you made.

    OMG vet lief =3


    Life is hard and then we die

    (...)

    Maar hij is bevriend met alle meisjes uit de klas enzo ><
    Ik zou het wel willen, hijs echt cute ;O


    Dan heeft hij aandachttekort of is hij homo x]
    Nee grapje. Misschien probeert hij zo de dood van zijn vader te verwerken/vergeten.
    Maar hij komt wel naast jou lopen, en naast jou zitten, en niet naast die andere meisjes.


    Your make-up is terrible

    go for it girl. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    Dan heeft hij aandachttekort of is hij homo x]
    Nee grapje. Misschien probeert hij zo de dood van zijn vader te verwerken/vergeten.
    Maar hij komt wel naast jou lopen, en naast jou zitten, en niet naast die andere meisjes.


    Kan wel, denk ik. Maar ik heb hem nog nooit verdrietig gezien enzo. Maarr, hij is homo ;D Nee, grapje :'] Hij is te schattig, ik moet aan hem denken >< *denkdenkdenk*


    Underdog, just look at the mess you made.

    moeilijk te zeggen..ik ebn ook behoorlijk close met een jongen en vine m wel leuk maar hij zegt steeds tegen zijn vrienden en c\vooral tegen een meisje dat ons probeerde te koppelen dat hij mij niej leuk vind...:( maar dat zegt hij miss omdat hij het zat is om gekoppeld te worden... dus probeer erachter te komen zou ik zeggen, praat veel met hem enzo je komt er vanzelf wel achter;)


    Music is my drug, I need it all the time!

    volgens mij zit ie je wel zitte hoor!!!

    en als je wat meer praat in plaats van knikt en je hoofd schuxD

    dat vind hij je maybe noggg leuker!!!

    Wat leuk =)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    wat lieff =)


    dat is togh super leuk !! :D

    als de jongen dat zou doen die ik heel leuk vind gosh.. !!

    Xx


    ' niks is wat het zijn moet '

    wat lieff =)


    dat is togh super leuk !! :D

    als de jongen dat zou doen die ik heel leuk vind gosh.. !!

    Xx


    Vind ik ook ;D
    Alleen ik heb geen idee wat ik er mee moet doen =s


    Underdog, just look at the mess you made.