• One Direction is een naam die over de hele wereld bekend is. Enkel deze naam zorgt dat het gegil al losbarst.
    Niall James Horan, Harry Edward Styles, Louis William Tomlinson, Zayn Javadd Malik en Liam James Payne zijn de namen van de jongens in deze wereldberoemde band. Het waren ooit vijf normale jongens, maar zo kan je ze op dit moment echt niet meer noemen.
    Er zijn dan ook duizenden mensen die in contact willen komen met deze vijf jongens, al is het maar voor een klein minuutje. De gekste dingen verzinnen ze dan ook om dat voor elkaar te krijgen. Zo zijn er ook vijf mensen die op een avond de jongens aanspreken op een feestje. Ze zijn er van overtuigd dat zij de broers of zussen van de jongens zijn. De jongens van One Direction lachen het weg, want het was een van de slechtste smoezen die ze ooit hadden gehoord. Daarbij zouden ze het zelf dan toch ook wel weten? Maar wat als blijkt dat het inderdaad waar is. Dat de mensen inderdaad familie zijn, die lang geleden zijn gescheiden van hun broers. Wat als de bewijzen zich langzaam opstapelen? Zullen de tweelingen herenigd worden of zal er een ruzie ontstaan?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Familie van:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:


    Zayn Javadd Malik: Gereserveerd Arratay
    Niall James Horan: Aquari
    Louis William Tomlinson: Spooklinson
    Harry Edward Styles: xAlways
    Liam James Payne: ZiallLilo




    De broers/ zus van de jongens:
    - Tweelingzus Louis: Elissa Jill Heathrow Roth
    - Tweelingzus Harry: Lauren Meadow Aguilera Averalda
    - Tweelingzus Zayn: Gereserveerd Cambiare
    - Tweelingzus Niall: Alexis Alette Dubois JustLovegood
    - Tweelingzus Liam: Lola Aideen Montez KiliOfDurin


    Overige Rollen; ( denk hierbij aan vrienden, familie)
    - Klein zusje Harry: Chardine Dawnella Styles Spooklinson
    - Vriendin Harry: Gereserveerd Bronze
    - Vriendin Louis: Jessica Rose Matthews xAlways
    -


    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    - Drie waarschuwing is out
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xAlways en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:46 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik twijfel :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik de tweelingzus van Louis?


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik dan de tweelingzus van Harry?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jullie staan erbij ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mhihihi. Marie, nu kan je geen sadistisch meisje maken dat het zusje van Tomlinson wil doden. Nu hoef ik niet bang te zijn ^-^


    That is a perfect copy of reality.

    Mag ik Niall?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik de tweelingzus van Zayn? :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Roth schreef:
    Mhihihi. Marie, nu kan je geen sadistisch meisje maken dat het zusje van Tomlinson wil doden. Nu hoef ik niet bang te zijn ^-^



    HAHAHAHAHAHAHAHA


    Spoiler alert: you will save yourself

    Roth schreef:
    Mhihihi. Marie, nu kan je geen sadistisch meisje maken dat het zusje van Tomlinson wil doden. Nu hoef ik niet bang te zijn ^-^


    Ik ga haar karakter wel op Jace basseren :3 Maar niet te erg en ja, Harry is nu het slachtoffer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mag ik nialls tweelings zus reserveren?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Averalda schreef:
    (...)

    Ik ga haar karakter wel op Jace basseren :3 Maar niet te erg en ja, Harry is nu het slachtoffer.


    Poor, poor Harry. Krijgt hij met Jace te maken... En dan ook nog zijn eigen tweelingzus...


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Poor, poor Harry. Krijgt hij met Jace te maken... En dan ook nog zijn eigen tweelingzus...

    Don't be scared. Megans tweelingzus komt je redden. Ik ga weer zo'n opstandig iemand maken die wel tegen een nieuwe versie van Jace durft c:


    That is a perfect copy of reality.

    Rol:
    Hazza
    Naam:
    Harry Edward Styles
    Familie van:
    Zijn tweelingzus en nog wel wat meer mensjes
    Leeftijd:
    19
    Nationaliteit:
    Brits
    Karakter:
    Harry is een lieve jongen die soms toch wat onvoorspelbaar uit de hoek kan komen. Hij kan je de ene dag haten, en je de volgende dag vertellen dat hij van je houdt. Hierdoor kan je hem soms maar moeilijk vertrouwen, wat voor hem erg vervelend is. Zelf vertrouwd hij niemand die hij net heeft ontmoet; of terwijl, binnen een jaar. Hij houdt erg van zingen en performen en alles wat bij beroemd zijn hoort. Toch zijn er dingen die te ver gaan, zoals fans. Hij kan er niet tegen als een fan allemaal leugens begint te verzinnen, of als iemand zijn aandacht wil, alleen omdat hij beroemd is. Als dit gebeurt kan hij erg boos worden, en dat wil je niet. Toch houdt hij erg veel van zijn fans, en wil ze ook graag aandacht geven, als die maar niet gevraagd wordt. Als hij bijvoorbeeld een fan ziet die helemaal alleen zit, dan loopt hij naar die fan toe en probeert hij die op te vrolijken, maar als iemand aan hem vraagt of hij aandacht aan ze wil besteden, dan haakt hij al snel af. Bij hem gaat familie voor alles, want van die mensen weet hij ten minste zeker dat ze het goed bedoelen en echt van hem houden voor wie hij is, en niet omdat hij beroemd is. Als je hem als familie echt nodig hebt, is hij er voor je, en hij zal je dan echt nooit laten vallen. Maar voordat het zover is, moet je hem echt al lang kennen, en zijn vertrouwen helemaal hebben, anders heb je nog wel eens kans dat hij je laat zitten.
    Uiterlijk:






    Extra:
    Hij is bi

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Roth schreef:
    (...)
    Don't be scared. Megans tweelingzus komt je redden. Ik ga weer zo'n opstandig iemand maken die wel tegen een nieuwe versie van Jace durft c:


    Gelukkig maar


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ergens maken jullie mij nu best wel bang :'D Die tweelingzussen klinken tot nu toe niet heel erg aardig xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial