• Ja gistren de laatste speeltijd zien wij ineens zo een cameraploeg staan, ik zo van kom snel weg hier. Ze waren daar vanwege een ongeval dat vorige week gebeurt is waarbij Sander een jongen van onze school aangereden was door een bus en in levensgevaar naar het ziekenhuis is gebracht. En wat zie ik dan gisteren avond op Televisie, onze school en daar zie ik dan Cas = klagenoot in beeld komen maar echt niet normaal en ik lachte me echt dood en ik dus vandaag tegen Cas ik zag je op Tv, en hij zo haja ik had mij zo omgedraait, dus hij deed het om op Tv te komen en ik dacht dat hij het niet door had dat er een cameraman stond.
    Dat was het.


    *He's the one.

    Woesh. DAt is best erg. Mijn school was vorig jaar met valentijnsdag op televisie voor Omroep Brabant dusja. Maar de ramen enzo waren ingegooit ofzo. En kon valentijnsdag niet doorgaan die dag. En ik ben er achtergekomen dat een vriend van mij dat heeft gedaan. Maarmaar wel erg van die sander


    I can't see the future with tears in my eyes

    vet koel.
    ik was ns op tv in mijn schooltje met klasgenoten. toen zag ik robbert ten brink. hij is vet lang in het echt. (nerd) waar bijles toch niet goed voor is hè.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik had geluk ik was net niet in beeld^^


    *He's the one.

    Mijn klas is eens een keer op Karrewiet geweest. :Y) Met een verassing voor Oliver, enzo. :'D

    Zit jij bij Oliver in de klas??


    *He's the one.

    Jaa, ongeveer heel Q weet dat zo ongeveer, denk ik. :'D

    onze klas was in de bioscoop. ;D
    hollywood in de klas project. ^^
    en daarmee ook op tv. en met de lekkerfit opening op tv. en met ontvangst van de burgemeester op tv. en met kameelrijden op tv. ohohoh! enenennnn, met een of andere naschools toneelstuk waarin ik speelde. ;D

    Cool ^^
    Onze school is 2 keer op tv gekomen. Iets met dat er zoveel Walen in onze school zitten nzo. En met de Damiaanactie. Een meisje en een leerkracht van onze school was naar Congo gegaan voor die actie. En we zijn ook al eens in de krant geweest. Maar dat was omdat we na één trimester nog altijd geen directeur hadden ><


    Listen to what we're not saying..

    Jaa, ongeveer heel Q weet dat zo ongeveer, denk ik. :'D


    Ik heb niets gezegt^^


    *He's the one.

    onze klas was in de bioscoop. ;D
    hollywood in de klas project. ^^
    en daarmee ook op tv. en met de lekkerfit opening op tv. en met ontvangst van de burgemeester op tv. en met kameelrijden op tv. ohohoh! enenennnn, met een of andere naschools toneelstuk waarin ik speelde. ;D


    Hahaa jij in ene toneelstuk, moet ik zien^^


    *He's the one.

    (...)

    Ik heb niets gezegt^^

    Muha. :Y)

    Ooh, ik ben ook een keer op TV geweest :D Bij het jeugdjournaal (nerd)
    Want toen met dat tsunami had de vader van een van de kinderen van ons op school, die had daar een bedrijfje en een heleboel kinderen van die werknemers, die hadden dat gezien enzo en toen was geintervieuwd (nerd)
    En toen werd ik gewoon op straat herkend(cool)

    (...)

    Hahaa jij in ene toneelstuk, moet ik zien^^

    ik speelde anders wel de hoofdrol hoor. IK WAS MINOES. xD

    Whahaha, ownt ^^


    I don't need words to feel those lips.

    mijn school was een paar keer op mercurius geweest eik za zo rustig bezig met mijn schoolwerk terwijl ik niet in de gaten had dat de camera op mij was gericht gelukkig hebben we die zender niet dus kon ik het gelukkig niet zien