• De High School Musical-cast! =D
    Jaahaaa, want ik was zo 3 februari naar die musical geweest, en toen gingen zo zo later handtekeningen uitdelen. x] En die hele cast zo tegen mij toen ik bij die tafel kwam: 'Hooi!' En die Troy (Tommie), is eigenlijk best wel knap van dichtbij.
    En ik heb de handtekening van Sharpay, ofterwijl... Sarah Chronis! Omg, dat vind ik wel even heel erg cool. x]
    Okee, dat moest er even uit x'D.


    Mijn handtekeningenlijstje:
    De HSM-crew: Sharpay (Sarah Chronis), Gabriëlla (Nathalie), Ryan (Paul), Troy (Tommie).
    En Valerio --' Alleen die ben ik kwijt. En eigenlijk kan dat mij niks schelen. x'D Ik haat hem. Want toen ik zo'n ene handtekening vroeg voor mijn vriendin ging die mij uitlachen. --'

    Hebben jullie handtekeningen van celebs? ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    van
    ali b. > kwam bij ons op school.
    kus > van vriendin.
    gio > van me zus, hij kwam op ook bij ons op school.
    brace > kwam naar de music store.


    So far away..

    Belle Perez, Pim, Sandrine, Dean (meer dan 1), en dinges... Hoe heet die gast.. Achja, een veldrijdern ofzo'. ><

    Ik van Gerard Joling (;
    En Herman van idols. De geilerd ^^
    Van het hele ajax-team.
    Het hele disney gebeuren.
    En ik ga ze scoren bij de concerten van Pussycat Dolls inclusief Lady GaGa en naar Pink. : D


    -

    ik heb handtekening van:
    jan smit, nick en simon, jeroen van der boom, frank van etten en kim-lian

    Ik van Lacuna Coil en Nightwish :']


    nightwish! steelt handtekening van tuomas (6)
    ik heb een handtekening van U-niq en van bob marley maar die heb ik van me pa gekregen :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)
    Ali B. was bij mij op school


    Bij Mij ook ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Ik heb handtekeningen van alle 4 de bandleden van Blowsight ^^


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    - Koen Buyse van Zornik.
    - Koen Wauters x']
    - Tom van XFactor x'D
    - Miley Cyrus -zatzobijdrcdx'D-
    - Allemaal van Tokio Hotel:Y) -trots-

    Xx.


    Let's do this poo

    Whaha sexy man x].. Ik heb van tokio hotel, shakira [ergens xD], en van emilie autumn, veronica varlow, Maggot & Aprella Zappa-Barbella ^^ die laatste 4 zijn me het heiligst x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik van uuh.. Diddl (A) Nee serieus staat in mijn vett sexy vriendenboekje van Diddl

    Valerio is zooooooo vet droog =='


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Whaha sexy man x].. Ik heb van tokio hotel, shakira [ergens xD], en van emilie autumn, veronica varlow, Maggot & Aprella Zappa-Barbella ^^ die laatste 4 zijn me het heiligst x]
    OOOW WACHT!! Ik heb ook van de Jeremy's x]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    OOOW WACHT!! Ik heb ook van de Jeremy's x]
    Oké nu schaam ik me helemaal de tering.. Ik vergeet gewoon mijn 5 handtekeningen van NENA!! En van de hele band "NENA"[in de tijd van 99 luftbalons]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik van Lacuna Coil en Nightwish :']


    Nightwish? You lucky bastard.
    Ik heb er van Panic at the Disco. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)
    Oké nu schaam ik me helemaal de tering.. Ik vergeet gewoon mijn 5 handtekeningen van NENA!! En van de hele band "NENA"[in de tijd van 99 luftbalons]


    Ja, schaam je maar, jij! x')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ikke van chipz! gwawa
    en mooi wark ookal versta ik nix van hun muziek(zip)


    balub ^^.