• Vandaag was dus de verjaardag feest van Esmee(Recoiled)(Ookal is ze jarige geweest). nou we gingen dus om 8 uur ofso Onze meester bellen. dus wij wachten,wachten. kregen we z'n vrouw aan de lijn. de eerste keer deed Esmee meteen haar mobiel uit. maar de tweede keer lieten we een andere vriendin praten.en toen moesten we allemaal lachen dus hadden we maar weer opgehangen. Toen gingen we de oma van Esmee bellen,zei een vriend van ons, Hallo u heeft 5.000 euro gewonnen. Toen gingen we weer lachen, en toen wou esmee zeggen; Oma ik ben het esmee, had der oma opgehangen en der moeder gebelt.(Als je het snap).
    Naja ik vond het best grappig.

    omg x'D wel lol :P


    A Noble was Born in Chaos

    omg x'D wel lol :P


    Haha jaa, en ik was weer de gene die aan het lachen was.

    Ik snap het niet. ><


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    OMG IN ME KAMER JA
    IK LIG ELKE KEER PLAT ALS IK DAARAAN DENK
    OMG STRAKS MERKT MEESTER HET OFZO :'p


    -

    Ik snap het niet. ><


    Dat komt omdat ik Marokkaans ben en niet goed nederlands kan(Nou ik kan wel goed nederlands maar je snap me welxD)

    (...)

    Dat komt omdat ik Marokkaans ben en niet goed nederlands kan(Nou ik kan wel goed nederlands maar je snap me welxD)

    Oké, what the fuck? x'D
    Ik snap het nog steeds niet. :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    (...)
    Oké, what the fuck? x'D
    Ik snap het nog steeds niet. :Y)


    ;Laat maar

    (...)
    Oké, what the fuck? x'D
    Ik snap het nog steeds niet. :Y)


    Ik zal het uitleggen.
    Mijn zusje heeft een meester, meester Michiel. Wij hadden hem eigenlijk nu nog moeten hebben, tot April, aangezien onze juf met zwangerschapsverlof is. Maar hij kan ons niet aan dus geeft hij geen les meer aan 8a.
    Dat even terzijde.
    Mijn zusje had een vriendenboekje in haar kamer liggen, van een vriendinnetje van haar, en daar stond die meester in. Dus ook zijn huistelefoonnummer. Ik gaf m'n feest vandaag en we zaten met z'n 9en in mijn kamer, toen we die meester gingen bellen. Er nam een vrouw op en ik hing gelijk op.
    De tweede keer ging een vriendin praten. 'Hallo. Mag ik meneer Michiel Sas even?' die vrouw zei 'wát zeg je?' 'Michiel Sas' zei mijn vriendin. 'Wie is dit?' zei die vrouw. 'Een onbekende' toen hingen we op. ^^
    Maar we weten nu niet of het wel degelijk zijn vrouw was, oder nicht.
    Toen belden we me oma alsof ze 5000 euro hadden gewonnen. Ze hing op en toen ik nog een keer belde om te zeggen dat ik het was hing ze ook weer op. Ondertussen had ze mijn moeder gebeld en kwam die naar boven. ^^

    Dat was zo melig.


    -

    Haha, droog. :'D

    Weetje, dat doet me denken aan mijn buurjongen. ><
    Hij en ik haalden een keer een grap uit bij een vrouw, dat ze een pakje had gekregen, en dat ze dus voor de deur moest komen. Nou ja, hij ging dus naar een of andere onbekende: 'U heeft een appel besteld en ik kom die nu afgeven' ><
    Like: die jongen dacht echt dat je van alles kon bestellen ofzo. Maar een appel? :'D
    x.


    ok

    @ Madena.

    Hahahahahaha 8D


    -

    Omg, whaha :p
    Droog x'D