• Hallo lieve mensjes:D.
    Het is bijna zo ver Valentijnsdag. Ik kom nu NIET met de vraag 'Doen jullie er aan mee? Maar ik kom met iets heel anders.
    Ik doe eigenlijk voor het eerst mee met Valentijnsdag. Elke keer als het Valentijnsdag was,was het uit, dus heb ik er nooit mee aan mee gedaan.
    Dit jaar doe ik er wel aan mee, ik heb weer een vriendje, hij is super lief, maar mijn vraag is dus: Wat vind een jongen leuk om te krijgen op Valentijnsdag?
    Ik vind knuffeltjes heel erg sgattig, vooral met valentijnsdag, maar dat geven vind ik beetje raar:P..

    xx

    uh... koop iets wat normaal is voor jongens en niet te klef(zoals dingen met daarop I Love You)

    uh... koop iets wat normaal is voor jongens en niet te klef(zoals dingen met daarop I Love You)

    Ja dat staat allemaal op die dingetjes van valentijnsdag.
    Hij heeft wel een oorbel,maar weet niet waar je jongensoorbellen kan halen en of hij dat wel leuk zal vinden.

    Als hij een oorbel heeft, kan je dat misschien kopen? Dat kan je normaal in de juwelier vinden. En hij vindt het vast leuk. (: En anders zou ik iets kopen wat zekers niet te klef is. ^^

    Armbanden, cd van zijn lievelingsband? Ik heb echt geen idee, zelf ben ik ook slecht in verzinnen van cadeautjes.


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    Kleine dingen, zoals een lieve kaart of kleine tatty teddy vind ik al supersweat. Ik ben al snel te vreden, op dat gebied.

    Of een cd of dvd of weetikveel. (:

    Een seksbijbel.


    Innocence.

    Een seksbijbel.

    Kamasutra :X


    Bored.

    (...)
    Kamasutra :X

    Of Goedele Liekens haar Penisboek. =D


    Innocence.

    Nou meid,ik heb het zelfde probleem. Ik heb het zelfs aan hem gevraagd en hij zei dat hij nix hoefde. Als ik er maar was. Maar hij doet wel facking moeite voor die dag, en ik vind het lullig als ik alleen met een kaartje kom aankakken. Ik zal ook niet weten wat ik aan me vriendje moet geven. Ik vond een verjaardags cadeau al moeilijk -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Een cD ofso. i don't know, vr een jongen vind ik het steeds moeilijk om cadeautjes te kopn.x3


    A. ikmisje.

    Nou meid,ik heb het zelfde probleem. Ik heb het zelfs aan hem gevraagd en hij zei dat hij nix hoefde. Als ik er maar was. Maar hij doet wel facking moeite voor die dag, en ik vind het lullig als ik alleen met een kaartje kom aankakken. Ik zal ook niet weten wat ik aan me vriendje moet geven. Ik vond een verjaardags cadeau al moeilijk -.-


    ja hij zei ook dat ik niks hoefde te kopen,,hij zei: nee je hoeft niks te kopen, want jij bent het mooiste cadeau'. Maar nog,,straks komt hij met iets aan en ik helemaal niks