• ik heb dus een idee.Een soort misverkiezing.ik leg uit : alle meisjes die willen meedoen sturen een link me een foto.ik zet da dan in een blog bericht.En dan mogen jullie stemmen.Dan maak ik een top 5 met de meest gekozen meisjes.Dan moeten jullie nog eens stemmen.En dan is er een top 2 en dan stemmen jullie nog eens en dan hebben we een Miss Quizlet.Die blijft bijvoorbeeld voor 1 maand Miss Quizlet en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen ? goed idee of niet ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Tja, dat is ook lekker eerlijk voor de rest van Q he XD



    hmmm .. of elke keer een andere jury ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dus;

    - Geen vriendjespolitiek
    - en ook geen vijandenpolitiek xD

    Ik vind het Okaay !
    Gaan we een vet strenge selectie maken.


    Life is hard and then we die

    (...)
    Oneerlyk voor de rest van Q. En misschien doen jóú friends ook wel aan vriendjespolitiek.


    of moderators ? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    (...)
    Oneerlyk voor de rest van Q. En misschien doen jóú friends ook wel aan vriendjespolitiek.


    waarom doe je er eigenlijk zo moeilijk over?
    Ik bedoel we hebben het nog niet eens geprobeert
    daarna hoef je er pas over te oordelen oke,

    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)


    hmmm .. of elke keer een andere jury ?
    Can be that, dat zou het eerlijkst zijn. Maar ik denk eerlijk gezegd toch dat er niets van terecht komt.


    Life is hard and then we die

    (...)Gaan we een vet strenge selectie maken.


    dat kunnen we doen.
    een lijst opstellen voor wie jury wil zijn ??
    en dan zien we wie met wie bevriend is ? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    leuk,

    maar dr zal idd vriendjespolitiek ontstaan..
    dus doe maar niet ;P
    beter voor de rust op Q.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Moderators zouden kunnen, maar dan hebben de users weer geen kans om jury te worden. Iedere maand weer een andere jury is ook niks. Dat word n.m.l een chaos.Nou ben ik er niet alleen maar om ideeën af te zeiken dus:
    Het is het best als je een topic opent met wie er allemaal juryleden willen worden, en dat je dan een tydje (hoelangjywilt) wacht en dan 4 personen uitkiest, die jou wel geschikt lyken. En als 1 van hen dan aan vriendjespolitiek blykt te doen, dan ruil je die persoon in voor een ander jurylid. Natuurlyk moet jy zelf ook niet aan vriendjespolitiek doen, maar gewoon mensen aanwyzen die het geschikst zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    waarom doe je er eigenlijk zo moeilijk over?
    Ik bedoel we hebben het nog niet eens geprobeert
    daarna hoef je er pas over te oordelen oke,

    x

    Ik doe niet moeilyk. Ik vertel de waarheid. Vriendjespolitiek is met alles, vooral met wedstryden. Voorbeeld: de awards.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lijkt me wel een goed idee!
    Ik wil wel mee in de jury zitten?
    laat maar iets weten in een Pb


    I need you like a heart needs a beat

    Vriendjespolitiek KAN ?
    maar dat weten we toch nog helemaal niet.
    Als we het geprobeert hebben kunnen jullie er pas over oordelen. en trouwens ik denk dat iedereen wel weet wie er allemaal een klikje vormt x')
    Dus ik vind dat we het tenminste moeten proberen

    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Lijkt me wel een goed idee!
    Ik wil wel mee in de jury zitten?
    laat maar iets weten in een Pb


    I need you like a heart needs a beat

    Ik denk dat er meer aan vriendjespoliktiek gedaan gaat worden. Maar op zich is dat wel een leuk idee ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik hoor bij geen enkel "kliekje" omdat ik het simpelweg niet eens wil proberen. De enige vriendinnen die ik hier heb op Q zijn Desiree, omdat ik haar in het echt ken, en Louisa, omdat ik met haar zeg maar over alles praat.


    Life is hard and then we die

    Vriendjespolitiek KAN ?
    maar dat weten we toch nog helemaal niet.
    Als we het geprobeert hebben kunnen jullie er pas over oordelen. en trouwens ik denk dat iedereen wel weet wie er allemaal een klikje vormt x')
    Dus ik vind dat we het tenminste moeten proberen

    x

    Er zal zeker weten vriendjespolitiek ontstaan als iedereen zelf mag stemmen. Dat is zeker. Met een jury zal het minder worden, maar alleen als de jury 100% anti-vriendjespolitiek is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3