• ik heb dus een idee.Een soort misverkiezing.ik leg uit : alle meisjes die willen meedoen sturen een link me een foto.ik zet da dan in een blog bericht.En dan mogen jullie stemmen.Dan maak ik een top 5 met de meest gekozen meisjes.Dan moeten jullie nog eens stemmen.En dan is er een top 2 en dan stemmen jullie nog eens en dan hebben we een Miss Quizlet.Die blijft bijvoorbeeld voor 1 maand Miss Quizlet en dan zijn er weer nieuwe verkiezingen ? goed idee of niet ?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik hoor bij geen enkel "kliekje" omdat ik het simpelweg niet eens wil proberen. De enige vriendinnen die ik hier heb op Q zijn Desiree, omdat ik haar in het echt ken, en Louisa, omdat ik met haar zeg maar over alles praat.

    Ik hoorde by allerlei groepjes, maar daar ben ik uit. Ik heb wel vrienden, maar ik trek ze nooit voor. Iedereen verdient gelyke kansen, en vrienden zyn ook maar mensen die je eerst niet kende.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Vind ik een héél leuk idee!
    Met deze regels :
    Geen vriendjespolitiek
    Geen vijandenpolitiek
    Anders alles oké ;]
    Ik trek vanavond toch nieuwe foto'z xP.
    x.x''


    I found myself in Wonderland.

    (...)
    Er zal zeker weten vriendjespolitiek ontstaan als iedereen zelf mag stemmen. Dat is zeker. Met een jury zal het minder worden, maar alleen als de jury 100% anti-vriendjespolitiek is.


    Jah dat weet ik ook wel daarom dat ik zei dat iedereen wel weet wie op Q. een klikje vormt dus dat kunnen we ontwijken maar die jury komt er zowizo anders is het oneerlijk maar als er veel kanidaten zijn gaan de personen die niet gekozen worden weer lastig doen, ik denk gewoon dat het beste is om er aan paar uit te pikken en vragen stellen, als die geschikt is die als jury gebruiken x)

    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    IK WIL JURY ZIJN =^.^=


    I found myself in Wonderland.

    Anders mogen de mensen stemmen en dan doet de jury uiteindelijk een uitspraak, en die gaan niet uit van die mensen zeg maar.


    Life is hard and then we die

    (...)

    Jah dat weet ik ook wel daarom dat ik zei dat iedereen wel weet wie op Q. een klikje vormt dus dat kunnen we ontwijken maar die jury komt er zowizo anders is het oneerlijk maar als er veel kanidaten zijn gaan de personen die niet gekozen worden weer lastig doen, ik denk gewoon dat het beste is om er aan paar uit te pikken en vragen stellen, als die geschikt is die als jury gebruiken x)

    x

    Dat is wel een goed idee. Hehe, ik werd het al zat om telkens een idee af te zeiken :Y)
    Vragen stellen, moet zowieso, vind ik. Maar dan moet jy/zy ff een topic openen om te vragen wie jury willen zyn --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Anders mogen de mensen stemmen en dan doet de jury uiteindelijk een uitspraak, en die gaan niet uit van die mensen zeg maar.
    Wow, daar komen alle goede ideeën plots zeg (:
    Dit is het beste:
    Mensen stemmen, jury doet uitspraak van de top 10 meest gestemde foto's. Minder vriendjespolitiek (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik vind het opzich ook wel een leuk idee. Maar idd, de jury moet wel eerlijk zijn.

    & hoe zit het nou met die foto wedstrijd? Leeft die nog?


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik vind het opzich ook wel een leuk idee. Maar idd, de jury moet wel eerlijk zijn.

    & hoe zit het nou met die foto wedstrijd? Leeft die nog?

    I dunno, ik denk het neit x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)Wow, daar komen alle goede ideeën plots zeg (:
    Dit is het beste:
    Mensen stemmen, jury doet uitspraak van de top 10 meest gestemde foto's. Minder vriendjespolitiek (:


    Oke dan zal het zo waarschijnlijk worden x')


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)

    Oke dan zal het zo waarschijnlijk worden x')

    Alleen is er wel 1 ding.
    Dan zal 1 iemand dit moeten regelen. Niet Rutger, want dit is onderling voor de users. Hy heeft het al druk genoeg. Iemand die goed in het regelen van dingen is. --' Open anders ff een topic om te zien wie wel willen.

    En voor het stemmen heb ik wel een idee: Als die gene met die grote taak nou ff een blog maakt met de link van de gene die meedoen erin, dan kunnen de mensen in diezelfde blog hun mening uitbrengen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Langs de ene kant is het wel leuk, maar misschien gaan mensen zich beledigd voelen als ze niet winnen of zoals Rose al zei komt er vriendjespolitiek van en dat komt sowieso.Je kan mensen niet verbieden om op hun vrienden te stemmen


    The soul needs autumn.

    Langs de ene kant is het wel leuk, maar misschien gaan mensen zich beledigd voelen als ze niet winnen of zoals Rose al zei komt er vriendjespolitiek van en dat komt sowieso.Je kan mensen niet verbieden om op hun vrienden te stemmen
    Als mensen er niet tegen kunnen als ze niet winnen dan doen ze niet mee, simpel. En er is al een tactiek verzonnen.


    Life is hard and then we die

    (...)Als mensen er niet tegen kunnen als ze niet winnen dan doen ze niet mee, simpel. En er is al een tactiek verzonnen.

    Maar niemand wil dat topic openen voor juryleden etc. &nd iemand die alle verantwoordelyk neemt. --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Maar niemand wil dat topic openen voor juryleden etc. &nd iemand die alle verantwoordelyk neemt. --'

    Hmmm, ik wil wel een topic openen maar ik wil niet alle verantwoordelijkheid.Maar eigenlijk is het stom dat ik een topic open want ik vind het niet echt een schitterend idee, maar ook weer niet slecht.


    The soul needs autumn.