• Géen leuke naam. Nou in ieder geval geen speciale naam. Mijn naam staat zelfs in de top 20 van de namen. ANOUK
    Dan heb ik ook nog een tweede naam; die is wel speciaal maar niet mooi MIRRE Hebben jullie wel mooie namen?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ik heet Emma Egt zo'n dode naam,
    heb liever een andere


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    Mijn naam met doopnamen erbij is:
    Kenza Adriana Anna Wilhelmina Mechelina Achternaam :S


    Candycorekid.

    ik heet gwn Stefanie zondr 2de naam ^^
    Maar Anouk is tch ook mooi ?
    <3


    Popsicles are yumm'ness :3

    ik heet gwn Stefanie zondr 2de naam ^^
    Maar Anouk is tch ook mooi ?
    <3

    Ik zag over het hoofd dat je gwn had getypt dus ik dacht Gwen dus huh Gwen Stefanie XD


    Candycorekid.

    Barbara,
    verfuckte kut naam.

    (...)
    Kyleen is echt zo'n superstoere naam!


    vind je? Niemand heeft zo'n naam en ik loop hier met een naam die me ma verzonnen heeft! >,< Ze wou me eerst Kyle noemen, omdat ze dacht dat ik een jongen was. En toen plakte ze er een '-en' achter. <_<


    You'll never dream alone. <3

    ik heet : shemyda(spreek je uit als sjemeida) Regina (spreek je uit als redjienaxD)
    ik vind het nogal...apart...


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ingeborg.. 0.o Das ook geen leuke naam ben er niet echt blij mee


    ...

    Jullie hebben allemaal 1 of 2 namen heb je deze gezien?

    Bonnie Delilah Hadise Jalessa Samantha.

    -_-'


    we've only said goodbye with words

    Mirre, ja das wel een leuke naam
    ik heet gewoon Sarah, totaal niet origineel en iedereen schrijft het zonder h

    Ik vind dat je pas ontevreden moet zijn met je naam als je Pleun heet, ofzo. Zo'n ouderwetse naam.
    Ik vind jou naam mooi hoor. (;


    -

    Gewoon Annelies!
    Toch simpel x)
    Maar die van mijn ma en pa, da is wa anders. x'D


    everything you imagined, and more...

    Maria....wat denk je dat iedereen gaat zeggen als we het over Christendom hebben..?
    moeilijk he >.>

    Ik heet gewoon Ellen x3..
    K had liever Dawn of Light gehete fzeu x3

    uhm..ik heb een naam die bijna..nooit voor komt..xD...... mijn naam is namelijk....*tromgeroffel* ....Mireille.... maar ik vind hem niet mooi maja..xD(A)