• Iedereen heeft wel eens een keer dat je iets tegen iemand wilt vertellen maar dat je het toch nooit ga doen. Wil je bijvoorbeeld aan die ene zeggen hoe leuk degene is, of hoe boos je op iemand bent? Schrijf het van je af!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heel graag...

    Ik heb me behoorlijk in je vergist, ik dacht dat ik altijd op je kon rekenen en nu laat je me al voor de zoveelste keer in de steek.
    Ik ben klaar met je! Ik ben erachter gekomen dat je de grootste egoïst bent die er maar kan zijn en je kunt mijn reet kussen! Onze vriendschap is verwaterd en zal op deze manier niet lang meer stand houden.

    Kelly. (May your life become the biggest hell)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    E.
    Fijn dat je zo egoïstisch bent dat ik bijna niet op kan voor mijn examen. Jij denkt echt alleen maar aan jezelf. Ik weet niet waar het mis met je is gegaan, maar heb door dat bijna iedereen je begint uit te kotsen en dat je nog maar heel weinig echte vrienden over houdt. Want geloof me, iedereen met wie je om gaat laat je dadelijk vallen als je eenmaal uit hun zicht verdwenen ben. Dan blijf je lekker alleen over en mag je van mij verrotten. Geloof, als jij ooit huilend bij mij aan kom stuur ik je weg. Ongeacht wat er is. Ik hoef jou nooit meer te spreken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beste J,
    Je bent het aller, aller beste wat er in mijn hele leven is gebeurd. Ik had nooit verwacht dat ik zo'n lieve jongen zou ontmoeten als jij, iemand die er altijd voor me wil zijn. Iemand wiens missie is mij te laten lachen, mij gelukkig te laten zijn. Ik vind je echt een geweldig mens!

    Beste A,
    Je bent echt een enorme klootzak. Je hebt nooit echt van me gehouden, je gaf alleen maar om me om het feit dat je dan een vriendin had. Je wilde me alleen maar om een relatie te hebben. Nu heb je me gedumpt en ga je gewoon vrolijk door met je leven. Ik ga proberen door te gaan met het mijne. Ondanks dat, hoop ik dat we toch ooit nog weer vrienden kunnen worden.

    Beste M H,
    Je bent echt een awesome persoon. Bedankt dat je me altijd zo ontzettend veel gesteund hebt. Ik hoop dat je ooit een ontzettend leuke vriendin zal krijgen, eentje die jou wel begrijpt en écht van je houd. Dat is je namelijk echt ontzettend erg gegund.


    Beste M W,
    Wat moet ik toch met jou? Ik heb jou lang geleden los gelaten en toch blijf je contact met me zoeken. Kan je alsjeblieft wegblijven uit mijn leven? Ik ben je namelijk ontzettend zat.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:53 ]


    26 - 02 - '16

    Bekende vreemdeling.
    Ik weet niet wat ik met je moet. Wanneer kom je terug in mijn leven? Het doet me pijn.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 0:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lieve P,
    Ik vind het kwetsend dat je me altijd met alles op de tweede plaats zet. Verdien ik die eerste plaats niet? Ik snap het ook wel, je kent hem langer maar ik vind persoonlijk dat ik ook wel een beetje rechten heb. Maar fijn dat ik nu eindelijk weet dat je hem op de eerste plaats zet, dan komt het de komende keer niet zo kwetsend aan. Eigenlijk had ik het al moeten beseffen na mijn verjaardag maar helaas, ik was te stom het nou te zien. Maar zelfs op de enige drie dagen waar ik daadwerkelijk waarde aan hecht, moet ik je delen. Wanneer zie je nou eens keer in dat ik het zo totaal niet leuk meer vind? Ik ben niet heel bezittelijk maar altijd er maar bij hangen voor spek en bonen ben ik zat.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lieve J,

    Je bent een klootzak. Flikker lekker even een eind op en kom nooit meer terug. Ik denk niet dat iemand dat echt erg zal vinden - ik in ieder geval niet, wees daar maar zeker van.

    Heel veel liefs,
    Lotta


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Beste god, karma, whatsoever,

    Wáárom laten jullie MIJ altijd alle shit doormaken? Heb ik niet genoeg te verduren gehad? Ik raak nu zo'n beetje alles kwijt waar ik ooit van gedroomd heb. Oké, dat ik nu geen vriendje meer heb is nog niet eens het aller ergste, maar blijf alsjeblieft met jullie klauwen van mijn opleiding af. Ik wilde dat havodiploma verdomme zo graag! Kan dat jullie dan niks schelen? Ik vind jullie een stel lafaards, echt waar.


    26 - 02 - '16

    Beste heer/vrouw daarboven.
    Er klopt geen fuck van de geldzaken. Alles gaat naar de hoge piefen. Schaf het af en zoek er wat anders voor. Geld verkloot 't.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Beste jongen die naast mij in de bus zat,

    Jij bent zo leuk hè! Hopelijk kom ik je snel weer tegen <3.<3

    Gr Kelly

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 8:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Beste J H,

    als ik je soms op school langs zie lopen, vraag ik me af wat er met je gebeurt is. Soms heb ik geen spijt dat ik bij 'de groep' ben weggegaan, soms zou ik willen dat ik jullie nog had. Soms, heel soms. Als ik in een hele slechte bui ben. Normaal geef ik er geen een reet meer om

    Beste J L,

    Zeg nou toch een keer eerlijk tegen mij dat je het irritant vind dat ik in de klas rondkijk, in plaats van TO OBVIOUS je omdraaien n met je vriendin in de lach schieten. Ik ben niet dom.

    Beste L, J, JD,

    Zien jullie dan eindelijk eens in dat ik verliefd op jullie ben? *zucht*

    Vera


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Beste persoon,
    1 thing
    2 do
    3 words
    4 you
    I NEED YOU
    Chris


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Beste S R en S K, A V en A R,

    Jullie zijn het beste wat me is overkomen, wisten jullie dat? Onze gedeelde interesses hebben ervoor gezorgd dat ik vier hartsvriendinnen heb. En oké, soms zijn er wat problemen, maar die lossen we toch gewoon op? Verder hebben we allemaal problemen in het verleden gehad. En, dus? Wat kan ons dat schelen?
    We hebben de grootste lol met elkaar, en ik wil jullie nooit meer kwijt, nooit meer.

    XOXO van jullie mede-sneeuwvlokje,
    Vera


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Kutwijf dat toevallig Anette heet,
    Ik vat je echt niet. Ik deed niks! Daarom ga ik niet met je praten, jammer voor jou. Ik hoop dat je niet slaagt voor je leraren examen, je bent echt een heeeeeeeeeeeleeeeeee slechte lerares, de lieverdjes (ahem klikkers ahem) voortrekken. Ja, dáág
    Groetjes van je voorbeeldige leerlinge Chris


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lieve A,
    Waarom ben je knap, lief, grappig, slim en alles wat iemand zou willen? En waarom doe je zelfs tegen mij aardig en wil je voor mijn verjaardag een cadeau kopen?
    Ik zou willen je dat allemaal niet was, dat je een domme, lelijke trol was. Je moest eens weten hoe perfect je bent en hoeveel geluk je hebt en hoe jaloers ik op je kan zijn. Maar ik wens je wel veel succes toe en ik hoop dat je gelukkig wordt.
    Groetjes, Alice


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Lieve J,
    Ik houd van je.


    26 - 02 - '16