• Ja, die dingen zijn dom. En ik heb er zelf een gemaakt :') Ja, ik verveelde me.
    ______________________________________
    Hallo, ik ben Bob.

    Ik ben een Barbie van 8 jaar met dikke tieten, en ik leef.
    Als je deze mail niet doorstuurd naar 20 mensen, direct nadat je hem gelezen hebt, ben ik om stipt 24.00 bij jou in huis. Onder je bed. Als je slaapt, kietel ik je wakker, pak ik mijn bijl, en hak ik je hoofd eraf. Die leg ik in de douche. Je ingewanden eet ik op. De rest...laat ik liggen.

    Piet had deze mail niet doorgestuurd. Dat was dom. Piet vond het onzin. Maar hij leeft nu niet meer... Jammer.

    Jan vond het onzin, maar stuurde het toch nog naar 5 mensen. De volgende dag werd Jan aangereden. Hij was op slag dood.

    Klaas wou het wel naar 20 mensen sturen, maar hij had geen tijd. DAN MOET JE TIJD MAKEN! Klaas kon nooit meer slapen. Hij zal voor altijd wakker blijven...

    Bernard was slim. Hij heeft het zelfs naar 25 mensen doorgestuurd. De volgende dag vond hij zómaar €500,- op straat, hij ontmoette Paris Hilton. Ze kregen een relatie en ze zullen voor altijd bij elkaar blijven.


    ______________________________________
    Haha, vet cool.
    Oja, nu moeten jullie bang worden.

    yup en ik ben al like 100x dood :Y)
    nog een keer kan er wel bij ;']


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dies kei grappig xD
    vooral int begin die eerste zin en die van bernard xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    oja en ik ben niet bang :') die barbie zal met haar dikke tieten hier niet komen, want het uur 24, bestaat net niet! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    whaha,
    ik kijk nooit meer onder mijn bed!


    we've only said goodbye with words

    Geniaal gwn. (:


    A. ikmisje.

    geweldig,dat soort mails verwijder ik altijd gelijk,zonder ze door te sturen^^
    en tadaaam k leef na zo'n 20 mailtjes nog steeds

    damn..

    Een barbie die bob heet, 8 jaar oud is en grote toeten heeft..

    *denkt heel erg lang na*

    Ik ga eventjes naar mijn bunkertje toe (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik vind hem eng xO ik hou niet van barbies =$