• mijn beste vriendin zit op de basisschool en heb net haar uitslag van de NIO terug gekregen (voor de gene die niet weten wat het is. het is het zelfde als de cito allen korter en duurt 1 dag ) ze heeft vmbo kader gekregen :'( en ze kan echt beter! dat weet ik zeker!!! ze weel heel graag naar mijn school de angelus merula maar daar voor heb je vmbo-tl nodig.

    ik vindt het zooo jammer voor haar . want sinds haar broer naar deze school ging wild ze al naar deze school (3 jaar terug ongeveer)

    ik hoop dat ze hem mag overdoen......maar die kans is klein


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Geloof me, toen ik nog in de bassischool zat mochten we niets overdoen. Geen herkansing, noppes.


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    wat is er mis met vmbo kader ? (cat) dat doe ik ook.

    > nouja ik hoop het ook voor jullie dat ze het over mag doen. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Weet je,,Ik geloof graag dat je vriendin beter kan,maar als de test echt iets totaal anders geeft,neem ik aan dat daar wel een rede voor zal zijn.
    Ze kan altijd vragen of ze hem mag overdoen. Je kan altijd proberen (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een VMBO Kader diploma. Niks mis mee.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    GAYBUDDY schreef:
    wat is er mis met vmbo kader ? (cat) dat doe ik ook.

    > nouja ik hoop het ook voor jullie dat ze het over mag doen. (krul)


    er is niks mee mar ze wild heel graag havo doen en dat kan ze maar dat gaat niet lukken....denk ik. ff in het kort :') haar droom vald uiteen :'(


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm, het is een moment afname of iets in die richting dus is niet alles bepalend, was tenminste niet zo bij mij.


    Everything is worse without music.

    PURExANGEL schreef:
    (...)

    er is niks mee mar ze wild heel graag havo doen en dat kan ze maar dat gaat niet lukken....denk ik. ff in het kort :') haar droom vald uiteen :'(

    van vmbo kader naar havo moet je wel heel goed je best doen, (cat)


    Life is a beautiful struggle

    PURExANGEL schreef:
    (...)

    er is niks mee mar ze wild heel graag havo doen en dat kan ze maar dat gaat niet lukken....denk ik. ff in het kort :') haar droom vald uiteen :'(

    Tuurlijk kan ze wel HAVO doen. Je kan van kader in hetzelfde jaar nog naar TL als je goede cijfers haalt. En dan misschien een jaartje TL doen, en als dat goed verloopt met goede cijfers, kan ze zo HAVO doen hoor.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dat is inderdaad jammer voor haar.
    Maar het is beter dat ze er nu achterkomt dan dat ze eens een jaartje moet dubbelen?


    effort never betrays you

    woohhhooo, wil iemand me het nederlands schoolding uitleggen?! ik ben belg en begrijp jullie lesdingetjes niet! wij zittn gwn mat A.S.O (algemeen secundair ondewijs), K.S.O(kunst), T.S.O (technisch)en B.S.O. (beroeps) en ze raden je in het 6de aan wat je moet doen, en als je punten in die stroom te laag zijn ga je naar een praktischere stroom. ik ben wel vrijwillig naar de kso gegaan omdat aso veel te saai was en moeilijk


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Meestal moet je voor de middelbare school waar je naartoe wil ook nog een test doen, dus als ze daar nou beter scoort kan ze misschien alsnog naar VMBO kader of hoger. En daarbij zegt de CITO of hoe je het ook noemt bijna niets over je. Ik ken mensen die scoorden 550 en zitten nu op het VMBO, en vice versa.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Grizzly schreef:
    woohhhooo, wil iemand me het nederlands schoolding uitleggen?! ik ben belg en begrijp jullie lesdingetjes niet! wij zittn gwn mat A.S.O (algemeen secundair ondewijs), K.S.O(kunst), T.S.O (technisch)en B.S.O. (beroeps) en ze raden je in het 6de aan wat je moet doen, en als je punten in die stroom te laag zijn ga je naar een praktischere stroom. ik ben wel vrijwillig naar de kso gegaan omdat aso veel te saai was en moeilijk

    Haha, ik snap ook nooit wat van hun schooldingen.
    De onze zijn gemakkelijker (:


    effort never betrays you

    Dan doet ze eerst kader en daarna tl? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb ook eerst vmbo gedaan in de eerste, daarna werd ik in een dakpanklas (vmbo/havo) gezet. Van daaruit werd ik naar havo gestuurd.
    Dus als ze goed haar best doet in de brugklas, kan ze altijd nog naar havo (:


    A line is a dot that went for a walk.

    Je kan opstromen weetje, heb ik ook gedaan (krul)


    -