• Iemand noemde mij dus net 'teef'. Ohmygod, ik vind dat zó asociaal en ongemanierd. Ik vind het op de één of andere manier nét ietsje erger dan al die andere scheldwoorden. ><' Het komt zo asociaal over, vinden jullie niet?
    Iig, wat vinden jullie nou echt een asociaal scheldwoord wat jullie nooit zouden gebruiken?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zeker asociaal, gewoon negeren!
    Een scheldwoord dat ik nooit zou zeggen? De beruchte ziekte.


    Candycorekid.

    Ja.. dan ook teef... dat is echt aso


    The economy is suffering, let it DIE!

    dan vinden jullie mij ook aso ;x ik zeg wel eens takke teef ;$ maar alleen als ik echt héél pissed op die gene ben


    when words fail, music speaks.

    dan vinden jullie mij ook aso ;x ik zeg wel eens takke teef ;$ maar alleen als ik echt héél pissed op die gene ben

    Ik weet niet, dat vind ik toch nog anders. Ik vind het ietsjes erger als een jongen een meisje teef noemt als ze iets niet wil doen. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik scheld nooit echt op iemand of zo. Meestal scheld ik in het wilde weg, en dat is dan iets in de richting van; klootzak, eikel, shit, kut, flikker op, zoiets.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    Ik weet niet, dat vind ik toch nog anders. Ik vind het ietsjes erger als een jongen een meisje teef noemt als ze iets niet wil doen. ><'
    ja dat is erger vind ik. deed een jongen dat tegen jou dan? wat een lul [a]


    when words fail, music speaks.

    hmm.. das echt kut..
    wat ik nooit zou zeggen is kanker.. gewoon omdat het echt een vreselijke ziekte is.. en het je gewoon vreselijk kan raken.. een meisje dat ik ken zei het een keer tegen een jongen waarvan de vader op sterven lag door kanker (ze zei,, je vader is een kankerhomo en jij ook,,, praat niet meer met haar amar toch).. die is toen meteen huilend weggerent


    rawr! I'm a pirate

    kuthoer ik trap je dadelyk dood en laat je verkrachten. ik sla je kapot en neuk je moeder waar je bij staat die dan toch iets lekker der is dan jouw.


    zoiets heeeft een jongen tegen mij gescholden !
    wat ik nooit zou zeggen ?
    als ik pissig ben komt der vanalles uit me mond !

    Gwn zoiets als val dood kut toch op vieze lul . ga je scheren of weet ik veel wat scheld ik meestal !


    Because Nobody Love's

    (...)ja dat is erger vind ik. deed een jongen dat tegen jou dan? wat een lul [a]

    Ja, dat deed hij tegen mij. ><' Omdat ik iets niet wilde vertellen. Ik vind het echt geen stijl gewoon. ö Ik heb me maar ingehouden, want als ik eenmaal boos ben, ben je nog lang jarig, ghehe. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ja, dat deed hij tegen mij. ><' Omdat ik iets niet wilde vertellen. Ik vind het echt geen stijl gewoon. ö Ik heb me maar ingehouden, want als ik eenmaal boos ben, ben je nog lang jarig, ghehe. ;p
    dat vind ik echt lullig! srry hoor ;x nja als je je even niet in kan houden, gooi je even alles eruit. kan ook wel eens goed zijn. en mijn goede advies is dat je gewoon moet blijven nergeren ^^


    when words fail, music speaks.

    kuthoer ik trap je dadelyk dood en laat je verkrachten. ik sla je kapot en neuk je moeder waar je bij staat die dan toch iets lekker der is dan jouw.


    zoiets heeeft een jongen tegen mij gescholden !
    wat ik nooit zou zeggen ?
    als ik pissig ben komt der vanalles uit me mond !

    Gwn zoiets als val dood kut toch op vieze lul . ga je scheren of weet ik veel wat scheld ik meestal !

    dat van dat verkrachten vind ik écht niet normaal. echt niet. mensen die dat doen zijn échte lowlifes. lowlifes eerste klasse. ><'


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)dat vind ik echt lullig! srry hoor ;x nja als je je even niet in kan houden, gooi je even alles eruit. kan ook wel eens goed zijn. en mijn goede advies is dat je gewoon moet blijven nergeren ^^

    ja, dat doe ik ook, maar maandag in de klas ga ik er zeker wat van zeggen. zoiets pik ik niet. teef vind ik een beetje klinken alsof ik iets héél ergs heb gedaan, wat ik dus niet heb gedaan. ><' iets wat er niet door de beugel kan.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ga dan altijd met knuffels gooien als ik boos ben 8D Geloof me, het werkt.~


    Candycorekid.

    (...)
    dat van dat verkrachten vind ik écht niet normaal. echt niet. mensen die dat doen zijn échte lowlifes. lowlifes eerste klasse. ><'


    ik weet het ..
    maar tegen sommige mensen scheld ik niet terug, als ik ze niet aan kan .
    Want we hebben een paar mensen op school die connecties hebben met iemand in het ziekenhuis ofzo slaan.
    en als ik die jongen had uitgescholden denk ik dat ik heeeel wat problemen had gehad met zijn vrienden. De plegen diefstal gooien vuurwerk naar oude mensen hebben veel te groot strafblad en mogen met carneval niet eens meer hun dorp uit omdat de politie hun te gevaarlijk vind. comazuipen daar zijn ze ook goed in !

    en ja , dan ben ik ook nog eens p zijn 2ling broer geweest die net zo erg is duss !


    Because Nobody Love's

    (...)
    ja, dat doe ik ook, maar maandag in de klas ga ik er zeker wat van zeggen. zoiets pik ik niet. teef vind ik een beetje klinken alsof ik iets héél ergs heb gedaan, wat ik dus niet heb gedaan. ><' iets wat er niet door de beugel kan.
    ja xd moet je doen ^^ die gast is niet goed ofzo !


    when words fail, music speaks.