• De titel is wat onduidelijk.
    Mijn vraag is, kunnen bijvoorbeed mensen zich voordoen als een gebande user, expres, zodat diegene die geband is dan een langere ban krijgt?


    -

    ehh i donno hoe wil je dat dan voor elkaar krijgen :O


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Vanwaar deze interesse?..


    Wie du mir, so ich dir.

    ik snap je niet.(is niet echt 100% vandaag)

    Vanwaar deze interesse?..


    ook nog een goeie vraag kirsten weet het wel toch ^^ kan dat? ben eigenlijk ook wle nieuwsgierig :P


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    ook nog een goeie vraag kirsten weet het wel toch ^^ kan dat? ben eigenlijk ook wle nieuwsgierig :P
    Ja maar ik vraag mij nu af, vraagt ze dit zodat ze zelf iets kan uitproberen? Want eigenlijk is deze vraag nutteloos als je er niets mee hoeft.. niet verkeerd bedoelt verder. Ben enkel alert..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Ja maar ik vraag mij nu af, vraagt ze dit zodat ze zelf iets kan uitproberen? Want eigenlijk is deze vraag nutteloos als je er niets mee hoeft.. niet verkeerd bedoelt verder. Ben enkel alert..

    volgensmij als je zo hard denkt over zo'n vraag dat je er wel iets mee moet...
    Oehh iemandh eeft slechte plannetjes!(N)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    DOE EENS NORMAAL.
    Ik vraag het me gewoon af.
    JEEZUS.


    -

    DOE EENS NORMAAL.
    Ik vraag het me gewoon af.
    JEEZUS.


    jah joh laat jesus gelijk maar naar beneden komen zeg.
    Wat vraag jij je veel vage dingen af zeg Ö


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Het is enkel dat een vriendin van mij geband is, en iemand anders doet zich tegen mij voor als haar. Maar die is nu ook geband ofzo.


    -

    (...)

    jah joh laat jesus gelijk maar naar beneden komen zeg.
    Wat vraag jij je veel vage dingen af zeg Ö


    Die bestaat niet. [/vind ik]
    Ik mag het toch vragen, moet jij het doen ofzo?


    -

    DOE EENS NORMAAL.
    Ik vraag het me gewoon af.
    JEEZUS.
    Ik vraag het me ook gewoon af. Want er zijn kinderen die daardoor op ideeen komen.. Dus.. daarom vraag ik het mij ook maar gewoon af. Maar door jou reactie heb ik hier echt mijn vragen bij. Maar ik sluit dit topic. En wel om de volgende redenen;
    -over enkele seconden zul je je antwoord lezen
    -dan is dit topic niet meer nodig
    -andere users moeten niet op de verkeerde ideeen gebracht worden, wat toch al te veel gebeurd.

    En het antwoord is Nee, daar moet je ons te slim voor af zijn..


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is enkel dat een vriendin van mij geband is, en iemand anders doet zich tegen mij voor als haar. Maar die is nu ook geband ofzo.


    ohhww hea wat raar Ö
    op dezelfde account als die geband is?
    hmm KIRSTEN KAN DAT???!!


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)Ik vraag het me ook gewoon af. Want er zijn kinderen die daardoor op ideeen komen.. Dus.. daarom vraag ik het mij ook maar gewoon af. Maar door jou reactie heb ik hier echt mijn vragen bij. Maar ik sluit dit topic. En wel om de volgende redenen;
    -over enkele seconden zul je je antwoord lezen
    -dan is dit topic niet meer nodig
    -andere users moeten niet op de verkeerde ideeen gebracht worden, wat toch al te veel gebeurd.

    En het antwoord is Nee, daar moet je ons te slim voor af zijn..


    ah oke.


    -

    (...)

    Die bestaat niet. [/vind ik]
    Ik mag het toch vragen, moet jij het doen ofzo?

    -mee eens.-

    ze mag toch wel gewoon wat vragen?
    dat betekent niet gelijk dat ze wat gaat doen ofzo.
    en die bestaat niet. [/vindikook]


    And when the Moon comes, I'll go! -Moonlight <3-

    (...)

    ohhww hea wat raar Ö
    op dezelfde account als die geband is?
    hmm KIRSTEN KAN DAT???!!


    nee dat account waar ze ondergedoken zat.


    -