• Nou, een jongen(Tim)uit mijn klas kreeg een vaas op z'n hoofd, want die viel van een kast af zeg maar.Maar toen was nog niet iedereen er(en ik ook ni) maar Sam(die was er toen bij) voelt zich er schuldig over.Nou toen is Tim weggebracht want hij had een gat in z'n hoofd en er lag bloed in het lokaal.Toen hadden we dus godsdienst en toen kwam de lerares eraan en we vertellen het heel serieus aan haar.Maar zij lachte erom en deed alsof er niks was gebeurt!:O:((
    Nu haat ik dat mens nog meer...Want ze was al nooit aardig en Tim had ze ook nooit gemogen.Wat vinden jullie hiervan?:O


    Je bent nooit uitgeleerd.

    omg:S

    dat je een jongen niet mag oke..
    maar als die een vaas op zijn hoofd krijgt en zij gaat er om lachen, dat kan ik dan geen goede lerares noemen.


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Omg O.o


    ok

    Ze willen ook dat wij respect hebben voor onze leraren dus moeten ze dat ook anders om doen.Helaas heeft neit elke leraar/es dat door.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wtf. Daar lach je als leerkracht normaal niet om. >_< Dat mens mag ook wel respect hebben! ^^

    ontslage die handel !!

    Nou, een jongen(Tim)uit mijn klas kreeg een vaas op z'n hoofd, want die viel van een kast af zeg maar.Maar toen was nog niet iedereen er(en ik ook ni) maar Sam(die was er toen bij) voelt zich er schuldig over.Nou toen is Tim weggebracht want hij had een gat in z'n hoofd en er lag bloed in het lokaal.Toen hadden we dus godsdienst en toen kwam de lerares eraan en we vertellen het heel serieus aan haar.Maar zij lachte erom en deed alsof er niks was gebeurt!:O:((
    Nu haat ik dat mens nog meer...Want ze was al nooit aardig en Tim had ze ook nooit gemogen.Wat vinden jullie hiervan?:O


    Ontslaan!


    Home is calling.

    dat wyf is gestoord :|

    naar de psygiater met da mens! en ontslaan


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    dat mens moet worden ontslagen!!
    ze is echt gek!!
    wat een kutwijf!!
    serieus je gaat er toch niet om lachen als iemand een VAAS op zijn hoofd krijgt o_o

    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    :O:O:O
    Dat is echt zó erg!!!!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ghehe, sommige leraren zijn echt kei raar :'3


    I don't need words to feel those lips.