• Djezus,
    jullie hebben allemaal al wel eens een kettingbrief gekregen, of een doorstuurmail? Wel, ik wordt er ziek van. Elke dag krijg ik wel zo'n k*tmails. Ik heb al zeker 10mails gehad voor die gebeurtenis in de creche van Dendermonde, oké het is erg maar wat voor nut hebben die mails in godsnaam? Je zet je naam eronder, stuurt die mail door en wát dan? Alsof de starter van die mail die mail ooit weer ziet als iedereen zijn naam er op heeft gezet.
    Ook deze mails ergeren me 'je mag van geluk spreken, want ik moest uit 10mensen kiezen die ik graag zie, het was moeilijk, maar jij zit erbij!' Omijnweg, sommigen sturen mij dat door, maar kennen mij nieteens en ik hun ook niet. Ze hebben mij niet eens in hun msnlijst staan en omgekeerd ook niet. Nu heb ik lekker héél beleefd terug gestuurd naar één of ander kind; 'djezus, hou op met die k*tmails te sturen, wil je? Mensen ontvangen die mails, zetten hun naam eronder, sturen ze door én wat dán? Nothing. Stuur je k*tmails dus naar iemand anders, danku.'
    Oké, dat was best onbeleefd, maar ik ben het beu om die mails te krijgen. Wie deelt mijn mening?


    -

    ik haat ze en deel dus je mening:Y) (stuur ze trouwens ook nooit verder, wat nu niet bepaald helpt tegen die mails)



    Adeuh, tuurlijk helpt het wel. Maar er zullen altijd kutters zijn die zo'n mails doorsturen.


    -

    ik haat het ook! echt hard maar wat het ergste is, dan krijg ik dat van een vriendin, stuur ik dat NIET door. Krijg ik vijf minuten later wéér die zelfde mail van een andere vriend/vriendin! ARRG! IK word dat gek van! Ik haat die stomme mail's ook!:S

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja ik ook.

    Ik heb al 1000000000000000000000000000001 keer gezegt tegen mensen op hyves dat ik GEEN maar dan ook echt GEEN doorstuurmail wil. En toch krijg ik het.

    Levenloze mensen zijn dat -__-.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Ik haat ze ook. Vooral die mails van: Als je deze mail niet doorstuurt ga ik je vermoorden
    Aha.
    Dus eigenlijk ben ik nu een geest?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik open die mails niet eens meer. Ik krijg er ook altijd wat van. -_-"

    ik. ik zeg dan zoiets als 'vet koel' en stuur ze dan niet door.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.