• Als mensen met hun problemen afkomen, zeggen er soms mensen 'volg je hart.' Daar ben je veel mee als je niet weet wat je hart wilt. Het is niet dat je hart tegen je gaat beginnen praten en zegt wat je moet volgen n_n 'Hllo Whitnèy, je móét met die jongen gaan, dan wordt ik warm.' zoiets zegt je hart dus niet. Hmla, ik heb niets tegen jullie ofzo, ik weet zelf wel dat ik zaag ^^, maar dit wou ik gewoon zeggen.


    -

    Ik zeg zoiets nooit, als ik zelf mijn 'raad' niet snap, stuur ik ze gwn niet x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nah.
    ik vind wel dat je , je hart moet volgen.
    oeoe.
    maar je hebt wel gelijk, je hebt er idd niks aan als mensen het zeggen
    [zal de volgende keer niet meer zeggen :x]

    precies, jij snapt het,


    - Eva


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ja =O
    Ik kan mijn hart dus niet volgen, aangezien hij altijd 2 dingen zegt -.-


    Your make-up is terrible

    Dat dacht ik dus ook net, toen ik zo'n reactie zag staan. ><

    Je hart zegt nooit twee dingen tegelijk het lijkt alleen soms zo. Je hersennen zeggen het één en je hart zegt het andere snap je?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renee, je bent te geniaal x]


    Your make-up is terrible

    Je hart zegt nooit twee dingen tegelijk het lijkt alleen soms zo. Je hersennen zeggen het één en je hart zegt het andere snap je?


    ik snap het, maar dat wilt niet zeggen dat je hart kan praten. Ik vind het lief dat mensen dat zegggen, maar veel heb je er niet aan.


    -

    Renee, je bent te geniaal x]

    Weet ik. Maar het is wel echt zo. Mijn hersennen zeggen altijd tegen mij van: Ja je moet die jongen vergeten en mijn hart zegt het tegendeel: Hou het gewoon vol je weet maar nooit!
    xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    ik snap het, maar dat wilt niet zeggen dat je hart kan praten. Ik vind het lief dat mensen dat zegggen, maar veel heb je er niet aan.

    Je voelt wat je hart wil. Als jij 2 jongens leuk vind als jij je hart sneller voelt kloppen als je aan de één denkt dan aan de andere is het dus de één maar als je hersenen je het anderssom zeggen omdat die ander knapper is ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vind toch echt dat je je hart moet volgen. je komt er vanzelf wel uit en het wordt vanzelf duidelijk wat je hart bedoelt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zeg dat wel soms, want het kan soms echt helpen. Je komt er sowieso dan wel vanzelf uit.

    ik heb me voorgenomen het niet te geven als raad omdat ik van de ene kant hoor je moet doen wat goed voor je is en aan de andere kant hoor ik dus van volg je hart '' dat is echt zo verwarrend.. ><


    A Noble was Born in Chaos