• Ik heb een hele voormiddag en en namiddag tot nu zitten proberen om op de site van go for music te gaan voor kaarten van madonna. Eindelijk is het me geluktt : D Nuja, ik ga zelf niet hoor, maar myn nonkel met 3 vrienden gaan, maar niemand van hen geraakte binnen op de site, ik wel, en hij had beloofd dat ik een kadooootje kreeg als het me lukte, mwhahaahahah : D


    Some people make the world special just by being in it

    Whaaaa, wat goed van jouu ;3

    Goedzoo :P
    Maar ik zou madonna echt niet live willen zien, ik vind haar nu echt eng en lelijk O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Goedzoo :P
    Maar ik zou madonna echt niet live willen zien, ik vind haar nu echt eng en lelijk O.o

    Ik wil haar wel live zien, maar ik ga niet omdat ik al andere concerten heb geplant en ik heb daar al te weinig geld voor .. : D en ook, dat kost al 75 of 85 euro, en er is nog maar één naam (madonna dus) naam bekend van wie daar heen gaat. Trouwens, ik vind haar ook lelijk! : D


    Some people make the world special just by being in it

    zijn er zoveel mensen die dat mens bezig willen zien ? :O
    ik ga meer voor BitBit


    Take my hand tonight

    Da hebt ge goe gedaan!
    Madonna is een ouw doos die zich zelf vol spuit me botox!Ik moet er niks van heme


    I need you like a heart needs a beat

    Hopelijk krijg je een leuk cadeautje. ;D

    Hopelijk krijg je een leuk cadeautje. ;D


    Ik hoop het ook huny


    I need you like a heart needs a beat

    goedsow maar wat is dat cedeautje???

    doei xxx TessiePessie:8

    goedsow maar wat is dat cedeautje???

    doei xxx TessiePessie:8

    Weet ik nog niet,
    maar mijn nonkel heeft altijd leuke kadotjes dus : D
    Hij is stoeeeeeer, want hij gaat met mij naar het volgende Tokio hotel concert,
    oja, ik zou het fucking beschamend vinden dat mijn nonkel meegaat, maar hij is gewooon te stoer, : D enhij betaalt alles : D


    Some people make the world special just by being in it

    Leuk. :')
    nu ga ik ff nieuwsgierig doen. Wat krijg je ?.


    A. ikmisje.