• Hoi! Graag wil ik dit verhaal onder de aandacht brengen. Ik ben eraan begonnen toen ik op Quizlet kwam, zo'n twee jaar geleden, maar hij verstoft al een jaar en ik vind het tijd om hem eens goed te herschrijven (veel hoofdstukken tellen maar 300 woorden :$).


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...

    x. volledig Nederlands geschreven
    x. wisselende perspectieven
    x. de link vind je in het plaatje (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 13:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het eerste hoofdstuk staat online!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb dit verhaal een tijdje als stille lezer gevolgd, maar ik denk dat ik nu misschien actiever ga lezen en reageren, tenzij ik het vergeet. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hehe leuk, ik ben benieuwd.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het lijkt me een interessant verhaal, maar wordt het geschreven uit alle zeven de perspectieven? Want dat vind ik persoonlijk wel heel veel en daarom lees ik zulke verhalen niet. Je kan je niet goed genoeg inleven in een personage omdat het constant wisselt van perspectief...


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, het wordt vanuit zeven perspectieven geschreven. Ze zijn daarentegen wel de hele tijd bij elkaar, dus er zijn geen afzonderlijke verhaallijnen. Dus misschien kun je het proberen. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoofdstuk twee staat ook online!(:

    [ bericht aangepast op 30 aug 2014 - 18:08 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ohhh ik heb dat toen ook gelezen! Wat leuk dat je het gaat herschrijven. Ik ga het meteen lezen en sowieso een abo nemen! (:

    Leuk! Ik ben benieuwd wat je van de verbeteringen vind.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoofdstuk drie staat online! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Legare schreef:
    Ik heb dit verhaal een tijdje als stille lezer gevolgd, maar ik denk dat ik nu misschien actiever ga lezen en reageren, tenzij ik het vergeet. :')


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hoofdstuk vier staat ook online. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.