• Ja hoor, ut is weer zover :]
    Malou heeft weer es ideeén nodig, omdat ze zelf niks weeet.
    Dus heb je een ideeee voor mij. Dump ze dan hieeeeeeeeer x'D
    Maakt niet uit waarover,
    Maar eigenlijk wel ut liefst over TH :'$
    Tom/Bill lovestory.
    Nja, ziemaar:]

    Kusje.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Bill Kaulitz is samen met zijn broertje Tom Kaulitz in de stad komen wonen en Malou is een eenzaam meisje die dar ook woont. Bill heeft net ze rijbewijs en rijd door alle straten alsof hij God is maar dan rijd hij de kat van Malou aan en ze zijn gezworen vijanden van elkaar. Malou haat Bill vanaf dat moment maar stiekem worden ze verliefd op elkaar.

    Dat Tokio Hotel wordt gestalkt?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Star is een bijzonder meisje. Ze kan TH naar haar toe brengen, als ze wil. Maar het moet verborgen blijven. Dus dat kan ze alleen doen s'nachts. Als ze slapen. Maar een man, die s'nachts goed oplet. Die ziet haar met de jongens van Th (Slapend) er vandoor gaan. Hij bedenkt een plan om Star te ontmaskeren.


    EGYPTIAN GOD

    Dat iemand bij ze op school zit, en ze helemaal niet kent. En dat er storm is, en dat ze niet van school af mogen. Ze moeten overleven op school.
    woehoe. xd'

    Bill ziet op een optreden een prachtig meisje. Liefde op het eerste zicht is hier aanwezig. Het meisje is eerder een hater en is door haar beste vriendin meegesleurd. Ze kijkt de hele tijd zuur. Maar wat als Bill dr niet kan vergeten, haar zoekt&vind. Maar het meisje toont geen intresse maar haat. De slechte Bill komt op en ontvoerd het meisje.

    Kwam zo een beetje ineens in me op x']


    Let's do this poo

    Bill ziet op een optreden een prachtig meisje. Liefde op het eerste zicht is hier aanwezig. Het meisje is eerder een hater en is door haar beste vriendin meegesleurd. Ze kijkt de hele tijd zuur. Maar wat als Bill dr niet kan vergeten, haar zoekt&vind. Maar het meisje toont geen intresse maar haat. De slechte Bill komt op en ontvoerd het meisje.

    Kwam zo een beetje ineens in me op x']


    Als niemand die maakt wil ik die maken : D
    ontwerpen, dus.
    Behalve als Malou die wel wilt.. :]


    -

    malou heeft vaak momenten dat ze het even anders ziet dan de rest. dat ze ziet hoe het in de toekomst gaat lopen. zo waren er genoeg dingen die ze van te voren wist, waar ze wat aan had kunnen doen. misschien had ze wel levens kunnen redden. ze besluit de eerst volgende keer dat ze iets merkt eerlijk te zijn, dit keer wel in te grijpen.
    maar wat nou als het eerst volgende wat ze merkt is dat bill kaulitz vermoord gaat worden? niemand gaat haar geloven.
    ze ziet zichzelf al aankomen 'hallo, ik ben milou en ik weet dat bill kaulitz vermoord wordt.'
    toch onderneemt ze actie, en zoals ze al dacht, niemand die haar gelooft.
    maar wat als ze toch iemand tegen komt die haar gelooft en ze er samen voor gaan strijden? ze hebben nog 10 dagen, gaat dit lukken?

    malou heeft vaak momenten dat ze het even anders ziet dan de rest. dat ze ziet hoe het in de toekomst gaat lopen. zo waren er genoeg dingen die ze van te voren wist, waar ze wat aan had kunnen doen. misschien had ze wel levens kunnen redden. ze besluit de eerst volgende keer dat ze iets merkt eerlijk te zijn, dit keer wel in te grijpen.
    maar wat nou als het eerst volgende wat ze merkt is dat bill kaulitz vermoord gaat worden? niemand gaat haar geloven.
    ze ziet zichzelf al aankomen 'hallo, ik ben milou en ik weet dat bill kaulitz vermoord wordt.'
    toch onderneemt ze actie, en zoals ze al dacht, niemand die haar gelooft.
    maar wat als ze toch iemand tegen komt die haar gelooft en ze er samen voor gaan strijden? ze hebben nog 10 dagen, gaat dit lukken?


    Die is fuckin' gaaf.


    -