• yoow en Hallow
    het valt me op als iemand iets te vertellen heeft waarvan en ander het er niet mee eens is of als iemand een beslissing heeft gemaakt waar iemand anders het niet mee eens is dat die persoon die de topic opent gelijk word aangevallen met conclusies terwijl ze meestal niet eens weten waar dingen over gaan.
    dat vind ik echt zo stom.
    like sommige dingen liggen gevoelig,je kunt niet altijd gewoon maar zeggen zonder er bij na te denken.
    [kan ik dit wel gaan zeggen terwijl ik dat soms ook wel heb]
    maar als we nou gewoon met zn alle af proberen te spreken niet gelijk te haten maar ergens een oplossing voor te vinden
    zou de wereld dan niet een stuk mooier zijn?
    Xx.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    de wereld is nu eenmaal niet alleen zonneschijn.


    -

    Helaas niet --'


    We'll still love each other, forever and always. <3

    de wereld is nu eenmaal niet alleen zonneschijn.


    maar als iedereen een beetje mee werkt word het gelijk al een stukje mooier


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    maar als iedereen een beetje mee werkt word het gelijk al een stukje mooier


    Er zijn altijd wel rotte appels. Het is gewoon niet mogelijk om dé perfecte wereld te maken, ofzo.


    -

    (...)

    Er zijn altijd wel rotte appels. Het is gewoon niet mogelijk om dé perfecte wereld te maken, ofzo.


    als het aan mij lag zou alles perfect zijn
    naja dan kruip ik maar terug in mijn vampier holletje daar is het lekker wel perfect(puh):Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    als dat nou eens zou kunnen..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    world peace inpossible ?


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja zekers..


    Your Butt is Mine!

    world peace inpossible ?


    why not?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Als iedereen acties achterwegn zou laten inclusief jij, dan zou dat misschien wel mogelijk zijn ja.


    Wie du mir, so ich dir.

    Als iedereen acties achterwegn zou laten inclusief jij, dan zou dat misschien wel mogelijk zijn ja.


    ja presies :Y)
    well i told you ones and i gonna tell you twice
    ik ben braaf vanaf nu !


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    En juist jíj vertelt ons dat? ><

    En juist jíj vertelt ons dat? ><


    jupzz dat heb je goed gezien :Y)
    ik ben in een goede vampier veranderd =D


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    jupzz dat heb je goed gezien :Y)
    ik ben in een goede vampier veranderd =D

    Flinkzo. :'D

    (...)
    Flinkzo. :'D


    so no more fighting?


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?