• hee allemaal!
    ik had dus vandaag weer school. veel zin had ik al niet maar ging dus toch. de ochtend ging goed, tot ik een pen nodig had. ik dus aan de hele klas vragen of ik een pen mocht lenen, maar van niemand mocht het. oke, boeiend. volgende les was gym. deze x mog ik van niemand deo lenen omdat ik hem was vergeten. toen moesten we op de bank zitten en we erden verdeelt in groepen. Maar me leraar was mij vergeten. Een groep vrienden was klaar, maar lieten mij alleen op de bank zitten en gingen op een andere bank zitten. maar toen kwam voor mij de druppel. tijdens het omkleden begonnen ze allemaal opeens over een opmerking die ik ooit eens een x had gemaakt over de rat van een klasgenootje. in een boze bui had ik gevraagt wie die rioolratten op die foto waren. ze werd meteen helemaal boos op me en zei tegen me dat een van hun dood zou gaan, wat mij dus niks boeide (dat gebeurde allemaal via msn) ze begonnen me te vragen waarom ik dat deed en toen ebn ik weg gelopen. één meisje hoorde ik zeggen dat ze niet wisten wat er was gebeurt. ze nam het dus voor me op. ik ben daarna snel naar de directie gelopen en me ziek gemeld. half huilend stond ik bij me locker me spullen te pakken, toen een vriendin van me aan kwam lopen. ze vroeg of ze me nederlandse leesboek mog lenen, en met tegenzin gaf ik hem. ze stond er een beetje ongemakkelijk bij en ik zei dat ik het helemaal had gehad hier op school. ze andwoorde niet, en is niet lang daarna gewoon weggelopen zonder een doei. huilend ben ik naar huis gegaan waar me moeder ook nog eens boos op me werd. ze zei dat als ik morgen geen koorts zou hebben, ik gewoon naar school zou gaan.

    maar ik wil niet! straks gaan ze er weer over door! wat moet ik doen?

    in iedergeval niet voor je problemen weg lopen!
    Okay, dat je dat vandaag deed snap ik. Maar morgen gewoon naar school gaan en laat je niet kennen. Laat het neit zien dat je het er moeilijk mee hebt, ik weet het het is moeilijk. Maar echt probeer het. Als er iets is pb me maar ofzo, ik heb ik hetzelfde schuitje gezeten als jou.


    Tears are crashing out of my eyes

    *ik ben btw BombInside/ASTRID :]*

    ;O
    Wat een KUTMENSEN! Serieus, zo erg is mijn klas nog niet eens. KUT KUT KUTMENSEN. Maar ik zou echt naar je mentor gaan hoor, je verdient dit niet! Zoiets hoort een klas niet te doen. Ik ben het zat dat mensen pesten &stuff. Ga alsjeblieft naar je mentor, doe het voor mij!;O [/zou k niet doen ><], of doe het voor... voor whatever, jezelf!


    SimplePlanLove<3