• Komende donderdag 23 mei staan de Backstreet Boys in de Ziggo Dome (Amsterdam) met hun DNA World Tour. Het gaat volgens mij echt een supergaaf concert worden, maar door omstandigheden (ik heb die hele dag gesprekken met psychologen/psychiaters en andere mensen) kan ik niet meer gaan.

    Degene die de kaartjes verkocht heeft, verkoopt daarom nu mijn ticket op TicketSwap. Het kaartje verkoop ik voor €50,- maar TicketSwap rekent er €2,50 servicekosten en €1,58 transactiekosten bij dus de prijs daar is iets hoger. Zelf heb ik er €66,- voor betaald (inclusief servicekosten van Ticketmaster) en degene die 'm voor mij verkoopt wilde 'm voor €80,- verkopen maar dat vind ik dikke onzin.

    Mocht je het ticket willen kopen dan kan dat via TicketSwap, maar je mag mij ook altijd een berichtje sturen (dan kan ik 'm naar je doorsturen en heb je de TicketSwap transactiekosten niet).
    Denk je: ik wil niet alleen naar het concert? De mensen die in de stoelen naast je zitten zijn drie superleuke en gezellige meiden van 18-21 jaar en die ken je misschien nu nog niet, maar die kun je wel leren kennen als je gaat 😇.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2019 - 13:38 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hoeso psychologen en psychiaters?

    Fles schreef:
    Hoeso psychologen en psychiaters?


    Nou, dat is de reden dat ik niet meer kan gaan 😅


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Jammer dat je niet kunt gaan.. Ik zou wel willen maar moet helaas werken. :9~


    Let me share this whole new world with you

    Oh my god, de Backstreet boys? Ik ga hierover nadenken.


    Tijd voor koffie.

    Spijt schreef:
    Oh my god, de Backstreet boys? Ik ga hierover nadenken.


    Sorryyyy het ticket is al verkocht (in het geval dat je erover nagedacht hebt en dacht: ik wil wel gaan).

    De ticketprijs was door die vriendin verlaagd naar 42 euro en toen was ie vrijwel direct verkocht :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oh nee, is oké! Ik wist niet dat het vandaag al was, dus ik kon toch niet. (krul)


    Tijd voor koffie.