• Tjongjonge..
    Nouja mensen gisteren was het mijn verjaardag, en vandaag kreeg ik mijn cadeau op school.
    En ik was daardoor kei ontroerd.
    Nouja in de eerst speeltijd was ik met wafeltjes rondgegaan, en iedereen zei dat ze lkkr waren, dus ik blij.
    En in de middagpauze, deden ze al zo raar, en een kind liep zo heel sloom voor me voeten, en ik zo tegen dr "Waarom doe je zo raar, loop eens door", kijkt ze me zo aan en toen viel mijn frank een beetje. Ik moest eventjes wachten want ik mag nog niet aan mijn tafel.
    Nouja toen mocht ik komen, en hadden ze een taartje klaarstaan met 4kaarsjes (neeh ik werd geen 4 maar 17) en een kaartje met al de namen van de kindertjes die hadden begelegd voor mijn cadeau.
    Enjah ik toen weer heel blij enzo.
    en dan na het eten kreeg ik mijn cadeau, en eerst kreeg ik brieven die ze normaal op de bus gingen doen, maar wegens te hoge prijzen toch maar niet gedaan hebben en dan kregen zij net meer zenuwen dus moest ik mijn cadeau openmaken.
    En ik was even van mn melk omdat ik een iPod Nano van hen had gekregen. (ja mijn oma had ook begelegd enzo, maar de kindertjes hadden ook veel bijgelegd)
    en toen gaf ik iedereen een zoen enzo, zei mijn zus dat ik nog geen zoen mocht geven omdat ik nog niet had gekeken, maar ik dacht zoiets van huh dat is gewoon een iPod toch.
    Nouja niet dus, ik moest het dus opendoen en naar video's gaan, en daar hadden ze van een paar mensen die ik amper zie, of nog nooit heb gezien, maar toch veel voor me betekenen een videoboodschap laten maken en ik ws zo ontroerd dat ik begon te wenen bij het bekijken van die filmpjes.
    En de mensen waren er een beetje door aangedaan omdat ik begon te wenen.
    Maar ik was echt zo blij hea...
    x


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat lief van die mensjes om dat te doen, zeg. <3


    You move me ......... Kurt

    Wat lief ^^
    Nog een gelukkige verjaardag x'3


    Listen to what we're not saying..

    wat ontzettend lief van ze ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauuuw, dat is écht lief =]


    believers never die.

    How Sweet <33 nog happy b-day :Y)


    Life Is A Bitch..<3

    wauw, dat is echt een prachtig kado. :3

    Dat is echt heel erg lief van ze.

    ja ik weet het, ik vind het ook ontzettend lief ik ben dr zelf nog niet goed van, ik ben zo blij


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    He was jij gister ook jarig :)

    Gefeliciteerd ^^


    It's heavy but you are not the only one

    He was jij gister ook jarig :)

    Gefeliciteerd ^^
    dankje
    jij dan ook mss?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amai, super mooi cadeau :O:)


    007

    Wauw, dat lijkt me ook echt te gek om te krijgen. Nog gefeliciteerd! ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    (...)dankje
    jij dan ook mss?

    ja ik werd gister 18 (nerd)


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    ja ik werd gister 18 (nerd)
    nou jij dan ook proficiat!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)nou jij dan ook proficiat!


    :) dankje


    It's heavy but you are not the only one