• Graag jouw mening hier==>: http://www.quizlet.nl/quiz/277468/er-moeten-meer-jongens-komen-op-q/

    Ach. Dat valt te zien. Meer dan de helt zijn fakers dus ik weet niet goed. >.<


    A. ikmisje.

    Julie zijn vaak zó dom aangezien elke faker 1000 aanbidders heeft die gewoon niets doorhebben.


    uhu en trouwens als e iemand is dan is het boem. iedereen komt hem gedag zeggen o.0"" uuhh het is een beetje over dee top en die fakers hebben gewoon een kansloos nivo!


    Some angels have no wings.

    nope, de meeste zijn toch fake.


    I am an idiot, I move.

    Nee, dat is zielig voor ze.. de mesten jongens als zd iher komen worden aanbid door hopellose meisjes.. x']
    mnet, oMg je bent zoo Cute.. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nou, ik vind het geen must have

    Mwah, het is nu wel een enorme meiden site..
    ik denk dat het wel leuk is om voor de afwisseling ook wat boys op de site te hebben xD


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Nee, want dan worden dat vast van die emmo's, en dan gaan al die wijffies hier ze weer aanbidden, en dat is vermoeiend.


    blame the bully.

    ik ben er toch heb je die andere niet nodig

    Haha,
    ik vind dat jongens opzich best op Q kunnen gaan zitten :]
    Alleen maakt dan niemand meer 'n Quiz, maar zitten ze leuke jongens op te sporen :$.

    x


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Niks op tegen, moeten het wel jongens zijn >.<'


    No growth of the heart is ever a waste

    Die worden aangevalle door al die meisjes hier :Y)


    Your Butt is Mine!


    fakers-fakers.
    Nee. geen jongens voor mij, ik ben blij met wat we hebben. Ik hoef niet duizende meiden die geilen op een jongen die ze niet eens realkennen. I mean, komop zeg! Het is ook maar gewoon een jongen. Als hij maar 'emo' is, heeft hij zo over de 10000 gastenboekberichtjes.
    Nee, dus.

    teveel fakers komen erdan (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nouneedankje.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    ik ben er toch heb je die andere niet nodig

    e
    g
    o