• Wat sgool nu weer gefilkt heeft joh!!
    i.p.v 1e uur vrij moeten we nu naar sgool, en gym zou het 2e uur uitvallen maar dan hebben opeens duits, en een Overhoring die we donderdag zouden hebben hebben we nu ook morgen ne we hebben dan ook al een REPETITIE van AK dus nu moet ik én een HEEL hoofdstuk van EN leren.. én AK!! en AK vind ik la moeilijk

    Das tog ASO??

    wat is jullie nog meer overkomen


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    jah zeker wel vandaag kreegen wij een toets zonder dat we het niet iwstebn :O


    Some angels have no wings.

    jah zeker wel vandaag kreegen wij een toets zonder dat we het niet iwstebn :O


    Dat is ook bet wel heel erg flauw.. ,aar ik denk dat ik maar met gaan lerne... of ik ga gwn morgen niet naar school voel me tog al beroerd XD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    betekend dat dat je dan 3 toetsen hebt ?


    A Noble was Born in Chaos

    betekend dat dat je dan 3 toetsen hebt ?


    neej 2

    Repitite AK
    Overhoring EN


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    life's hard. ^-^


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    neej 2

    Repitite AK
    Overhoring EN

    maar dat valt nog mee?
    ik heb volgende week elke dag een toets én mijn andere maakwerk én leren voor een examen. dus dat valt echt wel mee.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Vandaag had ik ook een toets maar die ging niet door. Morgen heb ik duits (blehg) donderdag engels. en vrijdag Nask. :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik vind het aso dat ik morgen voor 1 lesuur naar school moet, waar we toch een film gaan kijken. maar ik moet 2 uur inhalen als ik niet kom.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik moet tegen donderdag een mini-eindwerk inleveren én nog iets maken voor een kleuterklas. En nog een toets leren. En tegen volgende week nog heel mijn boekbespreking + iedere dag minstens één toets. En de meeste dagen zelfs 2. >_<