• EDIT:
    het is er al, dus hier mag een slotje op :'D

    yeah mán ik ben geniaal & Annelies oooook (baby)

    hij doet het niet!
    nu niet ¬¬'

    Nooit geweten dat jij zo geniaal kon wezen (krul)

    Héél erg voor.

    En doe dan ook meteen dat je niet twee keer hetzelfde topic kan openen als je per ongeluk twee of meerdere keren op topic aanmaken drukt. Hoeven de mods ook minder te sluiten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Leg uit?


    Naa kijk: Ik zei zo een keer dat je niet tweekeer hetzelfde bericht meer kon zetten: Dat er dan zoiets zou opkomen van: Ohoh! Dit bericht heb je al geplaats.
    Ofso x)

    (...)

    Naa kijk: Ik zei zo een keer dat je niet tweekeer hetzelfde bericht meer kon zetten: Dat er dan zoiets zou opkomen van: Ohoh! Dit bericht heb je al geplaats.
    Ofso x)

    Solie? niet gezien. vergeéf me!

    @ Renée;
    Ik ben héééééééel mijn leven al geniaal, zal het er bij zetten, in mijn geniale topic [dit is niet goed voor mijn ego]

    Voor!:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Solie? niet gezien. vergeéf me!

    @ Renée;
    Ik ben héééééééel mijn leven al geniaal, zal het er bij zetten, in mijn geniale topic [dit is niet goed voor mijn ego]


    Whoaha ofc. vergeef ik je x)

    (...)

    Whoaha ofc. vergeef ik je x)

    Je bent voor, neem ik aan?

    @Barbara

    Maar ik ben Geniaaler 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @Barbara

    Maar ik ben Geniaaler 8D

    Tssst.
    'tzalwel
    -stiekem toch gelijk-

    (...)
    Je bent voor, neem ik aan?


    Neen, ik ben zóhard tegen het idee datk ook al heb gezegd x) Nee solly ik ben bot vandaag en dat komt door hém x) Jhaa, ik ben voor.

    Weet ik :]
    Maar mijn ego gaat omhoog en dat gaat roderick niet leuk vinden ofzo?
    en ik ga nu echt geschieddenis maken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik dacht dat je bedoelde; ik kom in de geschiedenis boeken, zegmaar.
    laat die ego maar aan mij over.
    ontopic blijven.

    voor


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Voor, is wel handig :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Dus als ik het goed begrijp bedoel je dat je een foutmelding krijgt als je 2 keer hetzelfde bericht wilt schrijven op het forum?

    Dat kan geregeld worden (Y)


    Dit is mijn signature...

    Voor.