• heey Hunny'zz en andere Peepz! Ik weet dat jullie altijd goede raad geven enzo, dus dat kom ik nu ook vragen:$. Ik zal eerst al eens uitleggen wat er gebeurt is. Ik was een paar daggen ziek geweest, en gisteren ook.Toen voelde ik me nog niet fit genoeg, om naar school te gaan. Dus ik kom 's avonds on, vliegt Lisa gelijk naar me toe. "Hee, Ryan is op je!". Ik zo; "hahxD maak dat de kat wijs!" Lisa; "Geloof je me niet?:S" Ik; "kweet niet." dus ik klik dat gesprek weg zie ik in Ryan's msnnaam staan; 'Karin mijn valentijn(H) Ikhouvanje<3' maar hij was al off-line. Dus ik zo; "Omg!:O WTF? Waarom sta ik in zijn naam?" En Lisa zo; "hij heeft het de hele dag al over je, vanaf dat hij in de bus zat al!En hij wil je een roos sturen!^^Dacht ik." o,0 dus ik schrok wel ff want Ryan is zeg maar een best lekker ding..:$ Dus ik dacht ja zal wel. Maar toen kwam m'n bf Heleen zo; "Heb je het gezien in Ryan's naam?" Ik"ja" En toen vertelde ze me dus, dat hij het écht de hele dag over mij had, in de bus ook. Dus ik zo; 'ja dat is vast omdat ik ziek ben geweest"enzo. En zei zo; 'Nee, hij zei; Ja Karin is eigelijk best wel knap'enzo. Dus ik kwam vandaag aan op school. Maar een andere vriendin van mij. Lore, die had dat gelezen van Karin mijn valentijn(H) Ikhouvanje!<3. We hadden vandaag ook een tussen uur, en ze ging hem roepen en toen vroeg ze van "Ga jij Karin een roos sturen?"En hij zo; "Naar Karin?" En toen voelde ik me echt kut..want toen dacht ik ja het zal wel weer zo zijn als met Toby.[zie mijn topic; Moet ik hem geloven, of hem totaal Negeren?]. Wat dus een spelletje bleek te zijn. Maar toen gingen ze een toekomst spelletje doen, en hij kwam echt fucking dicht bij me zit..[vlindertjes..:$] en bij muziek moesten we op die trommels slaan enzo, en Ryan kwam naast mij zitten, maar zijn been kwam telkens tegen de mijne aan:$ En bij Wi. Hoorde ik telkens mijn naam zachtjes gefluist worden uit zijn richtig, maar als ik opkeek dan was het gelijk stil... En bij Muziek ging hij me ook kloten enzo..x'D maar okee.. Wat denken jullie? Zou hij echt op me zijn of.. niet?


    Bedankt voor de aandacht!

    xX

    *Namen zijn wegens privéReden niet de echte namen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ik weet het niet :$

    want ik heb ook het zelfde mee gemaakt hij speelde een spelletje met me :S hij zei zo : ik hou van je schat :$ dus ik zo : :$
    en 10 minuten later : dat deed een vriend hoor ;)
    terwijl er helemaal geen vriend bij hem was (staat altijd in zijn msn naam dan)
    en 3 dagen later deed hij dat weer ! toen zei hij : er zijn nu geen vrienden bij , maar ik hou van je :$ .
    Dus ik weet ook niet meer wat ik moet geloven.,
    mjaa ik zou er gewoon voor gaan !

    Xx succes (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik weet het niet en zou je graag helpen maar hiermee kan ik je dus even niet helpen om euh... ook verliefheids problemen.