• Hello ^^
    Ik heb dus een discussie met een vriendin over dat ene zinnetje. 'Ja, ik wil.' Zie jij jezelf dat al zeggen?
    Ik mezelf niet. Ik weiger het om me afhankelijk te stellen van een man. Nooit. Vergeet het maar.
    Jullie?
    x.


    Bored.

    Mmmm als ik later al ga trouwen zou ik denk ik niet Ja ik wil gaan zeggen zo standaart. Maar ik denk niet dat trouwen de liefde sterker maakt n_n

    Trouwen maakt je aan elkaar vast. ¬¬
    [woaw, (nerd)]

    Ik weet het niet. Ik zie het nu niet meteen voor me, maar daar kan later nog verandering in komen,.

    I'm not sure. Samenwonen schijnt wat papierwerk betreft toch beter te zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, Ik zou het verschrikkelijk vinden om mij te moeten binden aan 1 persoon. x3


    A. ikmisje.

    Geen idee.
    Daar denk ik nu nog niet aan ofzo. Tijd genoeg nog.

    Ik heb nog helemaal geen idee of ik wil trouwen of niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Nee, eigenlijk niet.
    Jongens hebben op een bepaalde, maar rare manier heel veel invloed op mij. Straks moet ik bier gaan kopen of zo. I don't think so.
    Ik ga niet trouwen.


    -

    Kan ik nu nog niet zeggen. Ik kan dingen niet zeggen die ik nog niet heb meegemaakt. Zoals een vraag bij 'Blog invullen' bij Hyves luid: 'Zou je voor mij een kogel opvangen?' Zoiets kan ik niet beantwoorden, dat kan ik pas als ik het meemaak.
    Dus ik weet het niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als ik ga trouwen doe ik dat in Vegas met een volmondig 'hell yeah'


    BAM!

    Als ik ga trouwen doe ik dat in Vegas met een volmondig 'hell yeah'
    Gheghe, lol. What Happens In Vegas nadoen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Weet ik nog niet zo goed. Ik heb niet de neiging om me aan een man te binden, veel te veel problemen. Maar wie weet, ooit.

    (...) Gheghe, lol. What Happens In Vegas nadoen.

    nog nooit die film gezien maar ik zag dat die vent aardig wat cash kreeg ='D


    BAM!

    Ik zie mezelf dat wel zeggen, like...'mezelf afhankelijk stellen van een man', daarboij lijkt het net of je wordt zo onderdanig aan hem, maar ik hoef niet zo'n soort vent ofsoow...
    Geef mij maar softietjes!!^^


    Live for something or die for nothing