• Wat heeft trouwen voor zin, het maakt de liefde heus niet sterkter. [Dat zei Renée net in Máriko's topic]
    Dat vraag ik nu dus aan jullie, want ik weet het eigelijk niet écht.
    <3

    Ik vind het gewoon leuk om die enorme jurk te drgen


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat ze gelijk heeft. Ik ga later ook nooit trouwen. Nou dat ben ik van plan. Want je hebt een geen papiertje nodig om mensen te moeten/kunnen bewijzen dat je echt van elkaar houd. toch? Ik vind alleen het feest leuk !

    Njhaa sommige vinden dat je dan écht bij elkaar hoort enzoo. Dat je dan helemaal verbonden bent en dat jullie liefde álles zal overwinnen. Jammer genoeg is dat niet altijd zo.

    trouwen heeft idd geen zin vind ik teminste, XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    het klopt wel, dat het die liefde neit sterker maakt. Maar er is dan wel een speciale band. en mensen weten dan dat jullie die band ook bezitten.


    Snap je?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Jaja, jat het onderwerp van een ander maar weer ><


    Bored.

    het klopt wel, dat het die liefde neit sterker maakt. Maar er is dan wel een speciale band. en mensen weten dan dat jullie die band ook bezitten.


    Snap je?

    Yaps.

    Jaja, jat het onderwerp van een ander maar weer ><

    ja. zag nergens een © staan.

    Als je in een grote familie woont (zoals ik) dan hoef je minder geld te betalen als er een getrouwd stel als ouder leeft

    dat was bij ons de zin :P


    You can never wear to much black

    (...)
    ja. zag nergens een © staan.

    Je snapt natuurlijk wel dat ik dit kan rekenen als jouw mening belangrijker vinden dan die van een ander? In principe doe je nu hetzelfde.
    Als ik wil, kan ik het sluiten.


    Bored.

    Het is gewoon echter, het is net alsof die liefde voor elkaar dan zoveel meer betekent *doesn't make sence, I know*
    & het is gewoon zo romantisch en schattig als ze zo naar het altaar lopen en elkaar dan zoenen enzo :)
    x.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Je snapt natuurlijk wel dat ik dit kan rekenen als jouw mening belangrijker vinden dan die van een ander? In principe doe je nu hetzelfde.
    Als ik wil, kan ik het sluiten.

    sorry, het was niet mijn bedoeling om zo over te komen. Als je er mee zit, mag je hem sluiten..
    Sorry.

    Ik vind trouwen maar nix, en ik denk ook niet dat ik het ooit zal doen. Zoals je al zegt het maakt de liefde er niet sterker op. En volgens mij zorgt het enkel voor een hoop problemen als je dan uit elkaar wil gaan enz. x3
    Nee,.. Trouwen is nix vr mij.


    A. ikmisje.

    Geen idee. Je moet enkel een papiertje ondertekenen ofzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik hier niet dezelfde mening als diegene boven mij allemaal. Ik vind dat het erbij hoort, ik weet niet waarom/ Ik weet niet hoe ik het dan moet uitleggen, vraag me ook niet om het te proberen. Als ik het niet kan, kan ik het ook niet. En ik zeg dat pas als ik het zeker weet dat ik het niet kan. Ingewikkeld..


    I live for the applause, you will die for it.