• Ik ben hard opzoek naar een vakantie baantje en had dus de plaatselijke ijssalon in gedachten. Ik ben begin maart gaan vragen of ze personeel zochten voor in de zomer. Toen had de baas tegen mij gezegd dat ik zo rond mei, juni terug moest komen, omdat ze dan pas alle sollicitaties gaan beantwoorden. Ik heb dus in april een sollicitatie brief gestuurd. Maar daar kreeg ik nooit antwoord op.
    Nu kwam ik vandaag weer bij ze langs en vroeg ik of ze nog personeel nodig hadden. En toen zeiden ze dat ze vol zaten en dat ik het in maart al had moeten vragen. En toen vertelde ik dat ik in maart al was geweest en dat zij hadden gezegd dat ik pas in juni terug moest komen. Toen reageerde die baas van die salon niet echt en zei hij alleen: 'Ja sorry we zitten vol.'
    Terwijl mijn opa een week geleden nog langs was geweest en hij had voor mij gevraagd of ze nog mensen zochten en dat deden ze, want ze kwamen te kort...

    Ik vind het echt lullig. Ik wilde daar zo graag werken en heb het op allerlei manieren geprobeerd, maar ze zijn echt vaag bezig door verkeerde maanden aan te geven. Dusja, nu baal ik wel een beetje...

    Wie kan me opvrolijken of wie heeft er ook zoiets vaags meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 13:47 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is inderdaad echt niet leuk, maar ik vrees dat je er nu niet veel meer aan kunt doen. Zijn er nog andere ijssalons in de buurt? Of je kunt babysitten, dat vind ik zelf het leukste. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wat vervelend :(
    Echt lullig van die zaak...


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Dat is inderdaad heel lullig en ook erg krom van ze. Zoek maar een baantje waar ze wél snugger genoeg zijn.


    Your make-up is terrible

    nou, mijn verkering heeft het uitgemaakt, ik denk dat dat erger is....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Tsss echt stom van die ijssalon, als ik jouw was zou ik voorstaan ijs kopen bij hun concurent ;)
    Hopelijk vind je snel werk waar de baas wel geestelijk in orde is;)


    Can't control my second personality

    Wat een lul is die baas.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    MoonLove13 schreef:
    nou, mijn verkering heeft het uitgemaakt, ik denk dat dat erger is....

    Het is geen wedstrijd hoor. :Y)


    -

    Nooit meegemaakt, maar ja, gewoon blijven zoeken en je krijgt wel iets. Ih heb echt zo vaak gesoliciteerd, Hema, H&M, Jumbo, Albert Heijn en nog een paar winkels. Uiteindelijk heeft een vriendin van me een goed woordje voor me gedaan bij haar baas en ik werk daar nu bijna een jaar.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ben een keer niet aangenomen omdat ik te lang ben. Toen ze niemand konden vinden hadden ze gevraagd aan mijn vriendin(via haar kwam ik bij hun) of ze wou vragen of ik toch nog wou. Ik kwam niet meer bij toen ze me dat vertelde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    Ik ben een keer niet aangenomen omdat ik te lang ben. Toen ze niemand konden vinden hadden ze gevraagd aan mijn vriendin(via haar kwam ik bij hun) of ze wou vragen of ik toch nog wou. Ik kwam niet meer bij toen ze me dat vertelde.

    Hoezo kun je te lang ergens voor zijn?


    Deep inside, I've never felt alive

    Erg lullig, maar het is wel duidelijk dat ze jou niet ''willen''. Doe er verder dan ook geen moeite voor, waarschijnlijk word je ook in de toekomst alleen maar afgewezen. Zoek gewoon lekker door. (:

    MoonLove13 schreef:
    nou, mijn verkering heeft het uitgemaakt, ik denk dat dat erger is....


    Ik denk dat jij misschien je eigen topic aan moet maken om daar te zeuren over je 'zware' leven, op deze manier verdien je weinig begrip.

    OT: Ah, dat is echt heel lullig. Maar denk gewoon zo; hun verlies! Is er geen andere ijssalon in de buurt? Ik raad het je namelijk wel aan, ik doe het zelf ook en het is echt superleuk. Erg handig ook, want met mooi weer is het altijd druk, dus dat is veel werken in de zomer, en veel geld, haha! Ik hoop dat je nog een andere ijssalon kunt vinden of zo, en anders zijn er vast nog genoeg andere banen die vast heel leuk zijn! :'D

    Ah, dat is echt megabalen en ook best gemeen :\
    Ik hoop dat je snel een ander baantje kan vinden dat ook nog eens beter verdient :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Same here. Omdat ik nog op school zit konden ze mij en mijn vriendin overdag niet gebruiken op de plukkerij lama zeggen. Nu moeten we een week voor de vakantie terug komen om te kijken of er nog werk ik maar probably not zei die vrouw.. Dat is ook kut :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dat is echt zwaar lullig zeg! Laat ze lekker stikken.
    Ik ken het probleem ook. Ik wil al sinds ik een klein meisje ben in de boekwinkel werken. Ze hadden mij op de lijst gezet, maar namen uiteindelijk iemand anders aan. Rotlui.
    Nou ja, ik heb nu in ieder geval veeeeeeel leukere collega's! Veel beter dan dat ik in die boekwinkel was komen werken.


    "Well, well. Look who we've got here!"