• En nu ben ik besmet met het HIV virus,^^



    Niet echt hoor we haddan vandaag twee uur Relationele en seksvorming en er was een spel bij waar ej een persoon was met een bepaalde beschrijving, de locatie was een beachparty. En het ging dus over of ej het veilig deed of niet, ik had dus drie keer onveilige seks en vier keer veilig,^^ En toen was ik besmet met het HIV virus,,, Ghehe was lachen...


    *He's the one.

    omg x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Wat je grappig vind.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xP omg xD


    We can only learn to love by loving.

    Lief ik had seks met Cas, solly^^


    *He's the one.

    Ooh dat ken =3
    Dinsdag had ik bij bio het Aids-spel.
    Dan kreeg je zo'n kaartje waar op stond of je hetro enzo was. Of je alleen veilig mocht neuken of ook onveilig of helemaal niet. Had je ook zo'n bekertje water. Als je veilige sex had,dan moest je zeg maar proosten,maar dan niet ervan drinken. & bij onveilige sex moest je het water mengen. Op het eind keken we wie er allemaal besmet waren.
    Dikke lol x3


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ooh dat ken =3
    Dinsdag had ik bij bio het Aids-spel.
    Dan kreeg je zo'n kaartje waar op stond of je hetro enzo was. Of je alleen veilig mocht neuken of ook onveilig of helemaal niet. Had je ook zo'n bekertje water. Als je veilige sex had,dan moest je zeg maar proosten,maar dan niet ervan drinken. & bij onveilige sex moest je het water mengen. Op het eind keken we wie er allemaal besmet waren.
    Dikke lol x3


    uhu bij ons ook alleen wat anders en bij ons was het melk^^


    *He's the one.

    Ooh dat ken =3
    Dinsdag had ik bij bio het Aids-spel.
    Dan kreeg je zo'n kaartje waar op stond of je hetro enzo was. Of je alleen veilig mocht neuken of ook onveilig of helemaal niet. Had je ook zo'n bekertje water. Als je veilige sex had,dan moest je zeg maar proosten,maar dan niet ervan drinken. & bij onveilige sex moest je het water mengen. Op het eind keken we wie er allemaal besmet waren.
    Dikke lol x3


    OMG WAAROM HEBBEN WIJ NIET ZULKE MELIGE SPELLEN xD


    We can only learn to love by loving.

    Laten we hopen dat we dat nooit bij ons op school gaan doen, want dan doe ik niet mee.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wat je grappig vind.


    idd.

    Wij praten nooit over seks komt pas in de 3de


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ging net als raquel het aids-spel doen. Moest je zo'n kaartje trekken, en natuurlijk trok Anke hier de hoer. Dus toen had ik eerst met iemand die als enige besmet was. Dus daarna ging ik alle anderen ook besmetten 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Hhahaa, naja ik was ene meisje dat plezier wou beleven en hoe spannender hoe liever Ghehe.


    *He's the one.

    Wij hadden het dinsdag bij zedenleer over seks en voorspel.Eva beweerde dat hand in hand lopen ook seks was, dat stond namelijk in een boek zei ze en ik loop nu net nooit veilig hand in hand dus ik hoor zwanger te zijn .Patat xD


    The soul needs autumn.

    Wij praten nooit over seks komt pas in de 3de


    Kreeg jij niet in groep 8 seksuele voorlichting? :O

    OMG, slechte school (N)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    wij zijn met bio nu bij het beruchte hoofdstuk 5 uit de 2de ofterwel voortplanting bij een mens xP


    when words fail, music speaks.