• En nu ben ik besmet met het HIV virus,^^



    Niet echt hoor we haddan vandaag twee uur Relationele en seksvorming en er was een spel bij waar ej een persoon was met een bepaalde beschrijving, de locatie was een beachparty. En het ging dus over of ej het veilig deed of niet, ik had dus drie keer onveilige seks en vier keer veilig,^^ En toen was ik besmet met het HIV virus,,, Ghehe was lachen...


    *He's the one.

    De derdejaars in mijn school hebben ook zoiets gehad! Was da met zo'n yoga-mat? x'D


    The aliens are attacking from mars! ö

    Wij hadden het dinsdag bij zedenleer over seks en voorspel.Eva beweerde dat hand in hand lopen ook seks was, dat stond namelijk in een boek zei ze en ik loop nu net nooit veilig hand in hand dus ik hoor zwanger te zijn .Patat xD


    OMG hahhaa, nu lig ik plat x'D


    *He's the one.

    Omg, toevallig. ö
    Ik had vorige week aidsdag op school, en toen moesten we het aidsspel doen. ;D
    En ik heb toen 8x seks geweigerd, 1x veilig gesekst. En de laatste beurt heeft een gastje me overtuigd om onveilig te doen en toen was het gelijk raak. x'D En nu heb ik zogezegd ook aids want mijn sperma kleurde toen blauw. x'D Dat was best lachen.

    Haha, dat deden wij ook in de tweede. Iedereen kreeg een beker melk, en 1 iemand had er zetmeel in. En toen ging iedereen het met elkaar doen (ik had 19 keer, haha) en toen was iedereen besmet op het eind.

    De derdejaars in mijn school hebben ook zoiets gehad! Was da met zo'n yoga-mat? x'D


    Nee geen yogamat of ik moet hem niet gezien hebben,, wat onwaarschijnlijk is^^


    *He's the one.

    (...)

    Nee geen yogamat of ik moet hem niet gezien hebben,, wat onwaarschijnlijk is^^


    Jammer, bij ons hadden ze allemaal zo'n mat bij.


    The aliens are attacking from mars! ö

    (...)

    OMG hahhaa, nu lig ik plat x'D

    Niet grappig hoor zie je me al rondlopen x)
    en ik was van plan om van Tom zwanger te worden pff...


    The soul needs autumn.

    (...)

    Kreeg jij niet in groep 8 seksuele voorlichting? :O

    OMG, slechte school (N)

    1 keer toen ging het over china en chinese hoeren en zo over seks xD Dat was de enige keer en oooh wat lag ik dubbel.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik ga morgen net als anke en raquel het aids spel doen. ;p


    AAP

    Omg, ik schrok even toen ik die titel las.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Hahahaa^^ Ik ebn geen hoer hoor^^


    *He's the one.

    oh ik dagt ff dat het egt was xd'

    whaah xD wrom doen wyu zo'n splln niet xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ghehe, sorry


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    OMG WAAROM HEBBEN WIJ NIET ZULKE MELIGE SPELLEN xD


    Mee eens ik heb dat ook niet XD


    You can never wear to much black