• heb je dat ooit al een gehad,,??


    *He's the one.

    soms die dingen zijn best eng.. x']


    When Your Faith Walks On Broken Glass

    noman. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja, dat gebeurd mij wel eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Neen, niet zo'n echte flashback. Meer zo'n dejavu fzo :')


    Listen to what we're not saying..

    flashbacks.. soms.. niet zo vaak.. maar dan vooral in mijn dromen.. en niet echt over de leukste dingen.. maar ik heb vooral echt heel veel deja vu's


    rawr! I'm a pirate

    Vaak in dromen, en weetje het zijn totaal geen leuke flashbacks.Maar meestal zijn het een soort van.Ik zie dan ook dingen die ik eigenlijk niet heb gezien en eigenlijk ook liever niet wil zien.Hmpf,nu voel ik me weer verdrietig.


    dat heb ik ook wel. En ook vet veel deja vu's. Maaaaaarja.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Nee ö


    I don't need words to feel those lips.

    Ja. En dat is best wel eng. x3


    A. ikmisje.

    ik zie dingen in de toekomst.
    en ik heb flashbacks.

    Ik heb vaak fashbacks en das best eng.... Alsof er elk moment een ongeluk kan gebeuren..... .

    alleen in dromen.


    I am an idiot, I move.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Flashback_(psychologie)

    ff gekopieerd:
    Flashbacks kunnen ook het gevolg zijn van het gebruik van hallicunogene middelen, zoals LSD en psilocybine. Dit word ervaren als een tweede roes, deze roes is slechts geestelijk en niet lichamelijk. Soms kan door de sterke emoties wel een versnelling van de hartslag optreden.

    Het regelmatig optreden van onwillekeurige flashbacks kan een symptoom van een geestelijke ziekte zijn. Flashbacks komen vaak voor bij acute of posttraumatische stressstoornis, waarbij bijvoorbeeld seksueel misbruik of oorlogstrauma's worden herbeleefd.

    ik ook best vaak


    love is dead and dead is love

    nee maar ik heb wel dat ik dan eens denk, hee laat ik dat liedje gaan luisteren di heb ik al heel lang niet meer gehoort op tv enzo
    en de volgende dag komt ie inene keer op tmf 0.o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik heb wel heel vaak deja vu's heel erg raar