• Titel zegt het al. Ik heb een hele oude make-up pop van mezelf van vroeger gevonden en ik wil haar nu een make-over gaan geven omdat ik me ter plekke verveel xD Maar ik wil haar scene haar gaan geven. Ik weet nou wel dat het niet gaat lukken, want het is nu al niet meer helemaal goed gegaan. Nou ben ik met markeerstiften erin aan het kleuren en hopen of het wat word xD Ik ga er ook een foto van opzetten maar dat kan nog wel ff duren want ik moet eerst men ouders fotocamera zoeken, en dan nog die foto op de compu zien te krijgen en ik ben niet zo technisch duz...


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Shit.... gaat nie so goed :S


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    lol xD wat ben je aan ut doen dan?


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Whaha xD


    We can only learn to love by loving.

    lol xD wat ben je aan ut doen dan?

    het haar in model aan het knippen van een opmaak po, maar het wil niet en nu is alles scheef :|


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)
    het haar in model aan het knippen van een opmaak po, maar het wil niet en nu is alles scheef :|


    hm.. dan moet je scheef kijke is alles recht ><


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    gaa op google zoeken emo haar of scene haar dan kom je er wel achter:D ps: geweldigXD me nichtjes knipt barbies in emo haar zonder dat ze het door heeftXD


    Some angels have no wings.

    gaa op google zoeken emo haar of scene haar dan kom je er wel achter:D ps: geweldigXD me nichtjes knipt barbies in emo haar zonder dat ze het door heeftXD

    Gaik denk iuk ook nog proberen!! xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    (...)

    hm.. dan moet je scheef kijke is alles recht ><

    is een oplossing O.o


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    oke, uhm dan knip je een BLOEMPOT KAPSEL^^ gewoon een pot nodig een knippen maar:D


    Some angels have no wings.

    oke, uhm dan knip je een BLOEMPOT KAPSEL^^ gewoon een pot nodig een knippen maar:D

    Das een hel zo'n kapsel xD


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ga gwn een kaPsek maken dat de nieuwste moxde word x


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Das een hel zo'n kapsel


    nee ik mocht het bij me beste vriend doen ijn har knippen:D ik een bloempot gepakt.. en gaan knippen nu zie je een jognen met hiphop kelding en 6 pak met een bloempot kapsel alleen hij draaagt nu ook ineens zijn petjes:D


    Some angels have no wings.

    moet je een foto van maken en hier dumpen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    omg! x3


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    moet je een foto van maken en hier dumpen

    Juaa!
    Zeker doen. (:


    You move me ......... Kurt