• Oke kinders,
    ik heb een probleem. Zoals jullie allemaal wel weten is het zaterdag Valentijnsdag. Ja,ik haat die dag ook,maar omdat ik een vriendje heb doe ik er wel aan mee. Nou, probleem 1. Ik heb dus geen focking idee wat ik voor hem moet gaan kopen. Ik moet morgen als iets hebben want dan kan ik niet.Kom ik nog op terug. Vanavond zijn de winkels open en dan moet ik dus echt iets hebben. Probleem 2. Dinsdag vroeg mijn vriend me uit naar een Valentijnsbal bij hem op school.Dat is morgen. Ik heb ja gezegt omdat het me opzich best leuk leek,en ik heb nog nooit eerder een bal mee gemaakt. Das dus mijn probleem. Heb geen idee van wat ik aan moet trekken. & als ik het weet,dan heb ik er dus geen schoenen voor,dus moet ik die ook nog zien te vinden.Probleem 3. Ik heb morgen een PW en een SO en dat moet ik vandaag ook nog eens leren. Met al dat andere gedoe wat ik nog moet regelen kan dat er ook nog wel even bij.Probleem 4. Dr is vandaag bijna de hele dag niemand thuis dus moet ik het weer allemaal hier gaan regelen en voor me broertje zorgen die nog totaal onzelfstandig is.

    Pf...ik beng gewoon misselijk en duizelig van de stress,want ik vind dit echt niet normaal meer.
    Tnx voor het lezen en/of als je me kan helpen :]
    xoxo'


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wat zijn we weer behulpzaam..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Trek gewoon iets aan, waar jij je fijn in voelt =D

    ik weet dus ook niet wat ik voor mijn vriendje moet gaan halen
    maarja ik vraag wel wat die wil haha:P
    k weet het ook echt niet

    xx

    Koop gewoon een lief knuffeltje ofzo met een leuke kaart. Standaart maar leuk. Je kan qua kleren wat aantrekken in rood, roze of wit. En que schoenen ook doe iets waar je je fijn in voelt. Bij de scooter en de vero moda zijn over het algemeen wel leuke jurkjes nu dus daar kan je altijd kijken en bij de scooter hebben ze ook schoenen. En wat betreft je s.o. leer ze op www.wrts.nl en je broertje die moet maar eens zelfstandig worden!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    tnx meiden :]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    tnx meiden :]

    Succes <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Pff...ik hoop dat het allemaal lukt.


    People who are meant to be together always find each other in the end.