• Rihanna, Katy Perry & Miley Cyrus niet waarderen? Ik bedoel het zijn toch ook maar gewoon mensen. Soms snap ik jullie niet. Als hun gezicht je niet aan staat kunnen hun daar niks aan doen. En als je haar/hun muziek niet leuk vind zeg dat inplaats van ik haat haar/hun: ''Het is niet zo mijn smaak.'' Ik kan hier toch ook wel kut opmerkingen maken over hoe ik Tokio Hotel haat (in de zin van, het is niet mijn smaak maar de muziek is wel oké.), maar daar schieten we niks mee op. En van jullie mag ik dat niet want dan worden jullie boos. Maar waarom mogen jullie het dan wel over andere artiesten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, ik ben het met je eens. Want weetje, je hebt gewoon keihard gelijk.

    Rihanna en Katy Perry zijn wel cool. Miley Cyrus mag ik gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    Ja, ik ben het met je eens. Want weetje, je hebt gewoon keihard gelijk.

    Dat wist ik (nerd)

    @PUKKELxDING

    Ja, maar nog ken je haar niet persoonlijk want het komt over dat je haar stom vind op karakther. n_n Maar, wat boeit het ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben een fan van Rihanna en Katy Perry dus ik heb nix tegen hun en Miley,, tja nie mijn smaak


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ik ben een fan van Rihanna en Katy Perry dus ik heb nix tegen hun en Miley,, tja nie mijn smaak

    Ja, maar ik las ik in zo'n topic tijden terug van dat Rihanna, Bill zou hebben beledigd. En Katy Perry Tokio Hotel. Nu gaan de meeste leden meteen helemaal door het lint en 'haten' ze Rihanna en Katy Perry.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    Ik denk dat de meeste hier, wel stiekem hun liedjes luisteren. Weetje, je komt er niet echt omheen. Maar owée, als ze iets hebben gezegt over tokiohotel of jonasbrothers, of iemand anders.. dan mogen ze de pot op! Nou, ze durven niet toe te geven dat ze eigelijk héel goed zijn. =D

    Katy Perry is fucking hip! En Rihanna niet echt, maar haar muziek wel. xD En miley Cirus ofzo ken ik niet eens xD En idd, je hebt gelijk!


    Scream for mercy!

    (...)
    Ja, maar ik las ik in zo'n topic tijden terug van dat Rihanna, Bill zou hebben beledigd. En Katy Perry Tokio Hotel. Nu gaan de meeste leden meteen helemaal door het lint en 'haten' ze Rihanna en Katy Perry.

    Die ken ik ook ja, maar cris brown heeft Rihanna mishandeld moeten we zijn muziek nu ook gaan haten? Oké ik haat hem als persoon maar zijn muziek kan er nog wel mee door.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Je vind het stom dat mensen hun niet kunnen waarderen. Maar zelf haat je ToHo. :']
    Anyways, het is niet mijn muzieksmaak. =]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Je vind het stom dat mensen hun niet kunnen waarderen. Maar zelf haat je ToHo. :']
    Anyways, het is niet mijn muzieksmaak. =]

    Nee maar dat was bewijze van. Ik vind Tokio Hotel niet zo goed meer ofzo. Maar ik zal nooit hier zo zeggen ik haat Tokio Hotel ik zou zeggen: Ik vind Tokio Hotel niet meer zo leuk meer ze maken geen slechte muziek opzich maar het is mijn smaak niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Die ken ik ook ja, maar cris brown heeft Rihanna mishandeld moeten we zijn muziek nu ook gaan haten? Oké ik haat hem als persoon maar zijn muziek kan er nog wel mee door.

    Ja, ik vind zijn muziek super maar wat hij heeft gedaan is erg. Maar toch haat ik hem ook niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Katy Perry is stoer, maar twas wel gemeen van dr dat ze Ur So Gay aan th opdraagdemaar voor de rest...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voordat ik op deze topic klikte, dacht ik: ... Rihanna niet uitstaan.
    You're so right, ik vind ze goed. Ik heb van ze alletwee posters in me kamer, maar Miley Cyrus' is niet echt mijn smaak. Ik vind het wel goed van haar dat ze nu al is doorgebroken, ik bedoel: ze is pas 15/16 ofzo?
    x.


    ok

    Katy Perry is stoer, maar twas wel gemeen van dr dat ze Ur So Gay aan th opdraagdemaar voor de rest...

    Als je weet waar het over gaat is het niet gemeen. Ze zingt dat ze zo homo zijn maar toch zoo schattig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Voordat ik op deze topic klikte, dacht ik: ... Rihanna niet uitstaan.
    You're so right, ik vind ze goed. Ik heb van ze alletwee posters in me kamer, maar Miley Cyrus' is niet echt mijn smaak. Ik vind het wel goed van haar dat ze nu al is doorgebroken, ik bedoel: ze is pas 15/16 ofzo?
    x.

    Ja, ze verdient 65 miljoen in een jaar! Maar ze zingt wel goed en van haar nummers word ik altijd vrolijk. Maar voor de rest, vind ik haar niet echt mijn smaak.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.