• Rihanna, Katy Perry & Miley Cyrus niet waarderen? Ik bedoel het zijn toch ook maar gewoon mensen. Soms snap ik jullie niet. Als hun gezicht je niet aan staat kunnen hun daar niks aan doen. En als je haar/hun muziek niet leuk vind zeg dat inplaats van ik haat haar/hun: ''Het is niet zo mijn smaak.'' Ik kan hier toch ook wel kut opmerkingen maken over hoe ik Tokio Hotel haat (in de zin van, het is niet mijn smaak maar de muziek is wel oké.), maar daar schieten we niks mee op. En van jullie mag ik dat niet want dan worden jullie boos. Maar waarom mogen jullie het dan wel over andere artiesten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rihanna zingt nog goed, maar ik vind haar gedrag gewoon niet meer kunnen.
    Katy Perry mag ik wel.
    En Miley Cyrus mag ik gewoon niet.

    Naja, ieder zijn mening. Als iemand hen niet goed vind, dan is dat zo. Maar ergens heb je wel gelijk. het is niet omdat het hun smaak niet is, dat ze dan hier moeten beginnen zeiken nzo ><
    Ik vind Katy Perry wel goed, Rihanna en Miley minder. Maar ik zal nooit beginnen schelden op hun, dat vind ik gewoon belachelijk ><


    Listen to what we're not saying..

    omdat het allemaal meelopers zijn --'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik kan miley niet uitstaan omdat ze een kleutershow op nick heeft xD maar haar ze heefd wel leuke liedjes


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik vind die muziek niet leuk nee, dus ik schenk er gewoon geen aandacht aan.. Dus ik ga ze ook niet haten :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Rihanna maakt geweldige muziek. Ze heeft een unieke stem en combineert pop met de donkere kant van het leven. Zij durft tenminste haar ware aard te laten zien aan de wereld. Voor Katy geld hetzelfde.
    Miley Cyrus komt op mij heel erg gemaakt over. Net alsof ze gedwongen wordt om dat alles te doen en ze het helemaal niet wilt. Zij is gewoon té gemaakt. Daar houd ik niet van.
    Ik houd van mensen die, hoe dan ook, zichzelf durven te zijn.


    Bored.

    Amai, hoeveel Topics zouden hierover al ni zijn geweest? :)


    007

    Dat kan me dus echt niets schelen hé, als sommigen Rihanna niet kunnen luchten, komaan, das toch doodnormaal, iedere artiest heeft fans, maar ook mensen die hun werk niet waarderen, dat is nu eenmaal zo, misschien uit jaloezie, of misschien staat het karakter of de doeningen van de persoon je gewoon niet aan. Dat kan toch, en als je een artiest nu eenmaal niet kan luchten, who Cares ... Alsof je daar wat aan kan veranderen.

    Je moet uitkomen voor je mening of die nu goed of slecht is, en geloof me Rihanna, Katy perry of Miley zitten er niet mee hoor ..

    x Lisa

    Omdat mensen meelopers zijn

    Omdat mensen meelopers zijn

    Dat is dus totaal onwaar, ik kan Rihanna ook niet luchten, en dat omdat ze daar plots eens van stijl is verandert, van gewoon meisje, naar een echte hoer! En dat kan ik niet hebben aan mensen, ik heb eerder iets van blijf jezelf. Ik mocht ze in het begin wel, maar vanaf dat ze daar afkwam met het liedje 'Paraplu' Is ze enorm in men acte gedaald

    katy is uberhip
    rihanna is gwn stoer
    en miley in gwn NOT!
    is mijn mening dan(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    katy perry vin ik supaah!! Rihanna heeft een lelijk gezicht srry mensen, haar muziek is men stijl niet en ik moet haar niet om wat ze haar vader heeft aangedaan :s das egt zo erg !! Ö

    miley cyrus is bekend geworden door papa lief en heeft er zelf NIKS voor gedaan ik moet haar niet omdat ze uit de hoogte doet tegen mensen die bij haar crew horen das alles xD

    dus jha het is mijn smaak niet zal ik dan maar zeggen xD al zeg ik nooit dat ik ze haat of niet moet ik praat er gwn niet over buuuh...

    xx


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Die kan ik net wel uitstaan. Maar ik vind zelfs Klassieke Muziek goed. Brede muzieksmaak is. Vroeger maakte ik me er heel druk in, vooral over het Tokio Hotel gedeelte. Over de topics van 'HET IS AMERIKA'S SCHULD'. Maar dat kan me nu dus geen fcuk meer schelen. Er zijn altijd mensen die moeilijk moeten doen, waaronder ik ook wel eens. (:

    (...)
    Dat is dus totaal onwaar, ik kan Rihanna ook niet luchten, en dat omdat ze daar plots eens van stijl is verandert, van gewoon meisje, naar een echte hoer! En dat kan ik niet hebben aan mensen, ik heb eerder iets van blijf jezelf. Ik mocht ze in het begin wel, maar vanaf dat ze daar afkwam met het liedje 'Paraplu' Is ze enorm in men acte gedaald

    Meestal zitten niet de artiesten achter die wending, maar de grotere bazen. Je kunt ze niets verwijten. Maar dan ook echt niets.

    (...)
    Dat is dus totaal onwaar, ik kan Rihanna ook niet luchten, en dat omdat ze daar plots eens van stijl is verandert, van gewoon meisje, naar een echte hoer! En dat kan ik niet hebben aan mensen, ik heb eerder iets van blijf jezelf. Ik mocht ze in het begin wel, maar vanaf dat ze daar afkwam met het liedje 'Paraplu' Is ze enorm in men acte gedaald
    Oké, laat ik het zo zeggen. De meesten zijn bang om te zeggen dat ze ze goed vinden.
    En Rihanna een hoer? Nee, ik vind dat dus echt niet, ik ken ergere artiesten.