• Rihanna, Katy Perry & Miley Cyrus niet waarderen? Ik bedoel het zijn toch ook maar gewoon mensen. Soms snap ik jullie niet. Als hun gezicht je niet aan staat kunnen hun daar niks aan doen. En als je haar/hun muziek niet leuk vind zeg dat inplaats van ik haat haar/hun: ''Het is niet zo mijn smaak.'' Ik kan hier toch ook wel kut opmerkingen maken over hoe ik Tokio Hotel haat (in de zin van, het is niet mijn smaak maar de muziek is wel oké.), maar daar schieten we niks mee op. En van jullie mag ik dat niet want dan worden jullie boos. Maar waarom mogen jullie het dan wel over andere artiesten?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tsjaa, sommigen hebben het gewoon niet op hun? Ik vind ze alledrie goed & ze hebben alle drie zo hun rare kantjes enzow. Maar daarom ga ik ze nog niet haten --' & trouwens, je kunt hun muziek niet bepaald slecht vinden. Het is je smaak misschien niet, maar slecht is het zeker niet. (anders waren ze nooit doorgebroken)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kty Perry en Rihanna ruleren, maar ik mag Miley echt niet. Ze staat me gewoon niet aan en daar kan ik gewoon niets aan doen. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rihanna en Katy Perry zijn wel cool. Miley Cyrus mag ik gewoon niet.

    Idd,, Miley Cyrus Kan ik echt niiet uitstaan


    Use Your Head,, But Live In Your Heart ♥