• Hoi,
    ik ben hier aan het huilen. Mijn beste vriendin haar stiefmoeder was zwanger, komende zondag zou ze twaalf weken worden. Aangezien ik ook een klein broertje heb (16 maanden), vond ik het heel erg leuk en was ik heel enthousiast. Ik en C noemden hem Bertje, omdat er natuurlijk nog geen naam gekozen was. Ze wisten nog niet eens wat het was.
    Toen ik toenet op msn kwam, voelde ik aan C al dat er iets mis was. En toen zei ze dat Bertje dood was. Hij was te klein, en daardoor was hij gestorven. Vanaf 12 weken zou er niets meer mis kunnen gaan, en hij was komende zondag twaalf weken geworden.

    Ik ben hier gewoon echt aan het huilen. Ik en C keken er zo naar uit. En ook haar stiefmoeder wilde zó graag een kindje, en dat is nu allemaal weg. Haar stiefmoeder wilt het niet nog een keer proberen, omdat ze te oud is, vindt ze. Ze had eigenlijk de hoop al opgegeven, en toen was ze toch ineens zwanger.

    En nu is het allemaal weg.

    Sorry, maar dit moest ik even kwijt.

    Lees dit:
    Ik heb heel even een vraag voor jullie.
    Ik en een vriendin van mij willen nu iets gaan doen voor C, maar we weten niet goed wat. Ze is een enorme fan van Twilight/Robert Pattinson. Weten jullie misschien iets wat we kunnen doen?


    rules don't stop me

    Jeetje. Wat vreselijk rot voor jou & je vriendin + familie!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Veel sterkte,,

    maar ik weet niks wat je kunt doen voor haar, misschien 10000000000000 posters voor haar kopen,, haar lekker mee uit nemen, massage geven, doe origineel, of wees gewoon lief voor haar, maar misschien wil ze ook wel alleen een kop warme chocolade melk met slagroom en een chocoladereep,

    ik hoop voor je dat jullie en de rest er snel overheenbent,
    maar niet opkroppen hoor meid, dat is alleen maar slechter, laat de tranen gewoon gaan..


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)
    Een van de boeken cadeau doen?


    Ja, dat was leuk geweest als ze niet alle boeken al had gehad.


    rules don't stop me

    haar meenemen ergens heen, voor wat afleiding. gewoon iets wat ze al heel lang wil ofzoo, maar veel sterkte ermee hè?! en ik denk dat jij ook wel wat afleiding kunt gebruiken!


    Als je maar een ananas hebt..

    Veel sterkte.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (...)

    Ja, dat was leuk geweest als ze niet alle boeken al had gehad.

    Ook de Engelse? :Y)

    (...)
    Ook de Engelse? :Y)


    Hmm, nee die heeft ze nog niet :'D


    rules don't stop me

    Vreselijk. ö
    Sterkte voor jou en je vriendin. x
    En misschien kan je hem een kaartje sturen ofzo? En dan om een gehandtekeningde foto terug vragen? Ik zou het eigenlijk niet weten, maar daar zou ik blij mee zijn. (:

    Vreselijk. ö
    Sterkte voor jou en je vriendin. x
    En misschien kan je hem een kaartje sturen ofzo? En dan om een gehandtekeningde foto terug vragen? Ik zou het eigenlijk niet weten, maar daar zou ik blij mee zijn. (:


    Wauw, dat is echt een goed idee.
    Even zijn email opzoeken :-)


    rules don't stop me

    (...)

    Wauw, dat is echt een goed idee.
    Even zijn email opzoeken :-)

    Ha, (: Hopelijk is ze er dan blij mee!

    (...)
    Ha, (: Hopelijk is ze er dan blij mee!


    Ik denk het wel!


    rules don't stop me

    Owwh, echt zo zielig!!.. Hmm wat kan je doen? Iets met Twinlight maken ofz?

    Veel sterkte (flower)


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Echt heel veel sterkte aan jou en je vriendin!
    & misschien kun je een brief schrijven naar Robert fso en iets vragen. Een gesigneerde poster of weet ik veel wat. Naja, een dom idee waarschijnlijk. Koop anders een van de boeken? x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zoiets is verschrikkelijk, ik heb thuis ook een klein ding rondlopen (al 2 jaar, maar ja)... Sterkte!
    Uuuhm, ja de ideeën zijn hier al gevallen. De boeken kopen, posters kopen, misschien een soort van kaartje maken (voor Valentijn bevoorbeeld) met de tekst op: 'Een Twilght 2 - filmbon' om samen dan naar de tweede Twight film te gaan kijken (oké, die is er inderdaad nog maar in 2010, maar who cares? ^^) of je kunt de cast een e-mail/brief sturen met de vraag of ze hun handtekeningen willen opsturen? Daar zal ze vast blij mee zijn.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)

    Ik denk het wel!

    En daar doen jullie het voor zeker? (: