• Ja. Ik begin bij het begin.
    Iets meer dan anderhalve maand geleden kreeg ik een relatie, met een superlieve jongen. Maar hij is heel onzeker. Steeds moet ík naar hem toe lopen, en een knuffel en een zoen geven. Nooit komt hij. Hij durft ook niet normaal op de bank bij me te zitten of te liggen, en hij durft me hand niet vast te pakken. Net of ik een of andere enge ziekte heb ofzo. Ik heb er al wat van gezegt, en dan verschuilt hij zich achter zijn verleden, een té makkelijke uitweg vind ik. Onzeker zijn, oké, maar niet eens naar je eigen vriendin toe te durven lopen, alleen ernaar toelopen, gaat me te ver. Maarja, sins ik er dus wat van zei, zegt hij niets meer tegen me. Alleen via internet soms "hoi". Ook op het schoolplein, dan gaat hij bij een groep meisjes staan, bij de fietsenstalling, inplaats van waar hij altijd stond. Bij mij, en wat vrienden dus. Ik zag hem vandaag in een winkel, en hij zei niets, kwam niet naar me toe ofzo, maar hij vluchtte de winkel uit. En zo wil ik geen relatie, en ik wil het uitmaken, maar ik ben zo bang dat ik hem verdriet doe, na alles wat hij heeft meegemaakt, maar hoe het zo is, is gewoon oneerlijk voor ons beide.
    En nu weet ik niet wat ik moet doen.

    Ik zou eht uitmaken en vrienden worden.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Hij is gewoon onzeker, ja.
    Ik denk dat hij bang is je te verliezen, maar dat hij je echt wel graag ziet.

    Omg, Dat is wel erg laf van hem idd. Ö Dat kan egt niet aan zijn verleden liggen meidd.! (flower), Maybe is het wel beter dat je het uitmaakt. Maar doe het op een manier,Zodat je wel vrienden wilt blijven.en dat je er altijd voor hem bent ensoow, Dat stelt hem vast gerust.

    Succes. (H)


    Sometimes it's best not to care.

    Wat is zn verleden dan O.O?
    En ik denk, toch écht dat het het beste is als dat je het uitmaakt als het zo langer doorgaat.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hij is gewoon onzeker, ja.
    Ik denk dat hij bang is je te verliezen, maar dat hij je echt wel graag ziet.
    Ja, maar in zo'n relatie heb ik geen zin. Ik hou wel van hem, heel erg veel. Maar hij is gewoon té onzeker.

    ja, zoals hierboven. Heb geduld en moedig hem wat aan ofso.


    The aliens are attacking from mars! ö

    Wat is zn verleden dan O.O?
    En ik denk, toch écht dat het het beste is als dat je het uitmaakt als het zo langer doorgaat.
    Z'n hele verleden is een beetje privé. Laat ik zeggen dat zijn moeder, zijn vader de dood in heeft gedreven, net zolang alles van hem stuk maken, alles afpakte, tot hij er een eind aan heeft gemaakt. En dan volgde er nog véél meer problemen.

    ja, zoals hierboven. Heb geduld en moedig hem wat aan ofso.
    Ik heb hem al genoeg aangemoedigt. :')

    Tja. Als jij je niet goed voelt bij deze relatie dan moet je het noueenmaa uitmaken. Probeer uit te leggen waarom en je kan proberen vrienden blijven. x3


    A. ikmisje.

    Tja. Als jij je niet goed voelt bij deze relatie dan moet je het noueenmaa uitmaken. Probeer uit te leggen waarom en je kan proberen vrienden blijven. x3
    Hmmhmm. Ik wil ook niet langer zo doorgaan met de relatie, maar ik ben zo bang dat ik hem pijn doe.

    (...)Ja, maar in zo'n relatie heb ik geen zin. Ik hou wel van hem, heel erg veel. Maar hij is gewoon té onzeker.

    Overweeg dan, en schrijf alles op wat je wél bij hem houdt. Waarom je zo van hem houdt.

    Ik vind het een goede zet dat je er wat van hebt gezegd. Het kan misschien hard voor hem zijn, maar het laat hem wel zien dat hij niet bang voor je hoeft te zijn. Als je het echt wilt uitmaken, dan doe je dat. Als je denktv dat je hem uit zijn schulp kan laten gaan, zou ik het nog proberen.
    De keuze ligt natuurlijk aan jou

    Maak het uit. Dat is het beste voor jullie beiden. En wel erg van die vader ensoo maar hij lijkt dan bang dat jij hem de dood in gaat drijven. x_x


    All was well.

    (...)
    Overweeg dan, en schrijf alles op wat je wél bij hem houdt. Waarom je zo van hem houdt.
    Kijk, omdat ik zo van hem hou, wil ik het niet uitmaken, maar ik zoek heel wat anders. Al ben ik facking 13, ik wil iets meer dan alleen zoenen, en dat zoenen komt er al alleen van als ik naar hem toe kom, waarna hij meestal wegvlucht. Klinkt egoïstsch, weet ik.

    meschien is hij onzeker door zijn verleden.Praat met hem over wat hem zo onzeker maakt, en als je het uitmaakt doe het dan persoonlijk.


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.