• Gegroet,
    wij hebben morgen dikke truiendag op school. En ik vroeg me af of er hier nog mensjes zijn die dat hebben. (:
    Dus, hoe zit dat bij jullie?
    x

    Ik wéét niet eens of we dat hebben in school n_n'...


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Same here.
    En we moeten ook een verfuckte muts dragen en een goed humeur hebben.


    Innocence.

    Wij hebben dat. Maar wedden dat ze de verwarming gewoon aan laten --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ja, ook morgen ö


    -

    Wáár slaat dat op? =='


    Bored.

    Ja, wij ook. ><
    Voor de eerste keer in heel ons schoolbestaan doen we eraan mee.
    En dan te bedenken dat we de eerste dag na de vakantie, toen het sneeuwde en vroor, de waterleidingen gesprongen waren en het ijskoud was in school. Het was er minder dan tien graden, binnen.
    En nu doen ze mee aan die fcuking truiendag. ><
    Die dagen hebben we al wel gehad hoor.

    Jep, maar Ik gaa morge niet naar sgool
    Vrijdag = Werkdag ;) dus daar ontsnap ik mooi aan!


    Your Butt is Mine!

    Wat een Thema zeg, onze school wil uniforms gaan bestelle hoe vind je dat daN? en buitenlandse week Pff...


    --

    Jup bij mij ook, Djeezus wat haat ik dat alsof het al niet koud genoeg is ><, nu kan ik nog eens meer gaan aan doen, >< Kunnen ze dat niet doen als het wat warmer is ><


    *He's the one.

    Wij hebben dikke truien week,
    maar dat is niet zo erg, dan is het eindelijk niet zo warm in onze lokalen!xD


    Get outta my head!

    Wáár slaat dat op? =='

    Dan zetten ze de verwarming een paar graden lager ofzo. >_< en dan is het de bedoeling dat we een dikkere trui aantrekken. Zodat we zekers geen koud hebben ofzo. En soms is er dan ook nog een wedstrijdje bij. Wie de langste sjaal heeft. >_<

    Jhaaa ik heb het en ik vind het echt een kutdag! Ik ga morgen spijbelen ofsoo --"

    Omg, wij hebben dat >-<
    IK HEB NOG GENEENS EEN DIKKE TRUI ><'
    Man, en ik ben zo iemand die het al héél snel koud heeft en dan gaan ze die fcking verwarming, die trouwens nooit werkt, nog eens lager zetten --'
    En maandag, weer vollebak stoken, zodat het eigenlijk niks uithaalt ><'

    (...)
    Dan zetten ze de verwarming een paar graden lager ofzo. >_< en dan is het de bedoeling dat we een dikkere trui aantrekken. Zodat we zekers geen koud hebben ofzo. En soms is er dan ook nog een wedstrijdje bij. Wie de langste sjaal heeft. >_<

    Bij ons heb je de wedstrijd de langste sjaal breien dacht ik .. Of je kan touwtjespringen tijdens de speeltijd om het warm te krijgen><


    Get outta my head!

    iCk iCk,maar ik viind het verneukt,dus hOu ik gewOon mijn Jas aan x')


    We were bOrn fOr Love! ^^