• Ja ik doe voor het eerst mee met valentijnsdag omdat ik een keertje een vriendje op valentijnsdag(andere gingen daarvoor telkens uit:S)
    Ik ging dus vandaag naar winkels en hebben we een luchtje voor onze vriendje gekocht,,maar zouden ze daar blij mee zijn? want dat meisje deed ook voor het eerst mee:P had presies hetzelfde als mij met vriendjes xD..

    xx

    Ik weet niet hoe oud die jongens zijn, maar het lijkt mij een nogal duur cadeau :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik weet niet hoe oud die jongens zijn, maar het lijkt mij een nogal duur cadeau :'D

    Mijn vriendje is 16. over 4 maanden 17..
    En het viel wel mee,,de meeste waren afgeprijsd bij douglas ofzo..Dus ik heb 30ml genomen voor 13 euro van mexx.

    Ehm, ik weet niet. Ik koop meestal dingen als knuffeltjes, kaarten (enorm) en ik ga een collage in een klein schilderijtje stoppen. Maar, ik heb wat meer ervaring dus tja :P


    Life is hard and then we die

    Ik denk dat het wel goed is ^^
    Wat kan je ze anders geven he x]


    Your make-up is terrible

    Waarom niet? Het gaan om de eerste plaats om het gebaar en veel jongens vinden zoiets wel mooi. Ik kwam eens met scheermesjes aanzetten =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Het gebaar telt, vind ik. (: Hij zal er vast wel blij mee zijn. ;D

    Waarom niet? Het gaan om de eerste plaats om het gebaar en veel jongens vinden zoiets wel mooi. Ik kwam eens met scheermesjes aanzetten =='

    Ja daarom..En met een knuffeltje aankomen met: I Love You erop is beetje kinderachtig voor iemand van 16+ het is een jongen:S wat moet hij met een knuffeltje..kijk ik vind dat nog leuk,,maar ik ben meisje.

    Nou. Ik vind het een goed idee. x')


    A. ikmisje.

    Dan zal hij er vast en zeker morgen mee blij zijn:D