• Heej allemaal Ik ben helemaal gek van TH en wil graag alle nieuwe nieuwtjes horen.
    dus hebben julie nog nieuws zet het hier neer!!

    nie echt
    hun nieuwe liedje is 1000 meere en is zo mooi
    en ik heb juist kalender van Bill alleen gekocht
    *kwijl kwijl*


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    1000 meere is al te downloaden via limewire voor de sukkels die hier niet illegaal downloaden dan niet..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Bill heeft in de herftsvakantie een keelontsteking gehad. :( tenminste dat heb ik op school van een paar andere tokio hotel fans gehoord.
    en op internet stond er een brief, waar hij dat in had geschreven.
    maar ik moet wel zeggen dat hij een mooi handschrift heeft(Y)

    Ik heb gehoord dat Essen is uitverkocht:(

    neej, was t niej, maar is al wel gweest XD :( zo stom dat ik er niet bij was, ik zat de hele dag van: 'ik had nu in duitsland kunnen zijn' of 'ik had nu bill kunnen horen zingen'

    *doet alsof ze huilt* XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    nieuwsflits: TOKIO HOTEL IN ESSEN!
    *Bill kreeg een lichtstokje in zijn haar en moest toen heel erg lache :D (tom moest heel de tijd de bridge van in die nacht blijve spele terwij:P)
    *Bill heeft tom een schop gegeven (2x zelfs! :D)
    *er waren 4 acties die uitzondelijk goed geslaagd zijn :1.iedereen stil bij vergessene kinder
    2. iedereen zwaaie met een zakdoekje bij hun bis nummer-rette mich
    3. iedereen met ballonne gooie
    4. iedereen op het einde van het concert op de eerste rij zijn 'stop-zugabe ' bordjes omhoog steken
    *1000 meere voor de eerste keer (praaachtig)
    *gustav liet de hele hal de wave doen (5x na elkaar:D)
    *georg had een gitaar met glitterjtes waardoor een mega llichstraal ontstond :D (scheen heel de tijd in mn oge en ik zat op de achterste rij :D)
    *er zijn zo'n 100 mense flauwgevalle (ze begonnen daar al mee om 17.00u in de rij om aan te schuive :P
    *Bill stelde zijn band voor: Thoms! Und Wolfgang! Hagen en natuurlijk mijn lievelingsarties van de avond: Bill! en toen sprong ie van zijn stoeltje :)

    da was alles denkik :D

    God ik wou dat ik erbij was, is er al iets te vinden op internet?

    :O:|:(:(:(:(:(:(:(:(

    ik wil daarbij zijn!!! (wou) whheeeeh!! dat klinkt echt gewoon veeeel te leuk!!! :(

    naja, ik ben waarschijnlijk niet de enige...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    God ik wou dat ik erbij was, is er al iets te vinden op internet?

    ja hier zijn een paar leuke links :
    http://www.youtube.com/watch?v=c9u9epMGoaw => bill stelt de band voor
    http://www.youtube.com/watch?v=UW1PnB81uig => bill op 2.55 met een lichtstokje in zijn haar, daarna lacht hij:D
    je kan ook eens gaan kijke bij Sannymelle (id op youtube) zij heeft veel filmpjes van zondag

    xx maud

    over 2dagen en paar uurtjes is er een nieuwe CD uit?
    maar waarschijnlijk heb je dat al gehoord

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    geh !!!!!!
    hij is zoow nieuw dat er allen nog maar een demo van uit is ik zit te wachten op het hele liedje *smeld*

    WAT?!?!?!?! dat wist ik nog helemaal niet!! die stond toch bij An Deiner Seite op de single????

    TELL MEE!!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Geh ja zo heet t nieuwe nummer er isnog maar een heel klein stukje van uitgelekt, en omg Bill kiest ok wel de titels uit hea Geh...klinkt als gay. Zo gaan mensen juist denken ik niet ik ben zeker dathij dat niet kan zijn, hij is te lekker en laatst het eerst positieve ding over bill van iemand uit mijn klas! Ruveysa zei: bill is mooier dan een meisje.' Gelijk Bill is mooier dan iedereen! en Tom natuurlijk hijisokmoi mr ik heb liever Bill(A)

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bill is de mooiste leukste liefste heetste JONGEN uit het universum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    eigelijk zijn meide veel beter dan jongens maar bill is gewoon de allerbeste en geen meid!!!!!!!
    ich liebe bill
    nach bill kommt nichts!!!!!!!


    take me away

    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bill is de mooiste leukste liefste heetste JONGEN uit het universum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    eigelijk zijn meide veel beter dan jongens maar bill is gewoon de allerbeste en geen meid!!!!!!!
    ich liebe bill
    nach bill kommt nichts!!!!!!!


    hahahha, ge ebt gelijk xD


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33