• georg is supper cool lief enz......
    en soms ook gewoon veel leuker dan bill tom of gustav

    Jap.. geefj glijk:D ik vint dat ze die arme Georg en Gustav soms vergeten! terwijl ze ook uberlekker zijn! zelf hebbek t voor tom en gustav.. Maar echt soms smelt k ook als'k foto of filmpj van georg zie! :O XXX

    Heey, ik vind TOM het leukst, en dan Gustavje!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    MENSEN IK BEN ORIGINEEL IK VIND ZE ALLEMAAL LEUK!:D dat is het voordeel als je geen speciaal type jongen nodig hebt(cool):P

    dat is lang niet origineel meer howr :P dat loop ik al een tijdje te roepen XD

    en idd dat is een heel groot voordeel XD maar hij moet wel boxers dragen!!! XD (moest ik in een keer aan denken XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    JA ik vind george ook echt super cool

    Ja, Georg is wel Cool, maar ze zijn gewoon allemaal UBERLEKKER!!

    ja georg iis oowk wel super..alleen tom vind iick nog altijd de leukste..
    eigenlijk sijn se allemaal leuk!!

    xx mii(H)

    goerg is heel cool!!!mijn vader zegt dat georg en gustav een beetje op de achtergrond liggen..vind k eigelijk ook maar goed
    xxxmie(H)

    Georg is ook leuk! Mijn posters zijn dan wel merendeel Tom en Bill,maar als ik een Georg poster heb, waar op de 8terkant nix interssants staat, hang ik hem ook gewoon op!

    ja eigenlijk wel !


    Here I Am

    Georg is ook leuk! Mijn posters zijn dan wel merendeel Tom en Bill,maar als ik een Georg poster heb, waar op de 8terkant nix interssants staat, hang ik hem ook gewoon op!

    hehe ik ook,,


    death to the one at the end of the serenade.

    TUURLIJK IS HIJ COOL!! xD Persoonlijk ga ik meer voor Kaulitz-twins, maar Georg en Gussie (xD) zijn ook spr(H) ~xx~

    (H)TH(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ja, Georg is wel Cool, maar ze zijn gewoon allemaal UBERLEKKER!!



    AGREE !! =D :D

    ja georg is best wel cool maar ik vind bill(H) en tom(H) nog altijd cooler(dance)

    Heey, ik vind TOM het leukst, en dan Gustavje!!



    het gaat hier toch over dat georg ook Cool is ? niet dat Tom het leukst is :S Maar jaa ik vind hem ook helemaal Hip :D