• Hellooo.
    Ik was vandaag echt extreem met mijn woorden.
    Het begon al voordat school begonnen was.
    Ik stond op de speelplaats met wat vriendinnen te praten, één ervan zaagde heel de tijd dat ze strever genoemd werd bij de lessen gym. Ze heeft die lessen namenlijk met de Grieks-Latijntjes. En in ons jaar zijn dat dus totally nerds. Die kindjes kunnen dan ook niets van sport. Het interesseerde me totaal niet, dus antwoordde ik: 'Niet interessant. Dat die papzakjes niets van sport kunnen is hun stomme nerdzaakje.' Was ik even vergeten dat er zo'n nerdje naast me stond.
    Toen zei Amber 'Waw, Jolien. Jij bent goed uitgeslapen'. En dat was dus waar. 'Ja, ik ben vandaag eens op tijd opgestaan. Ik heb gewoon zelfs gegeten, in tegenstelling tot dat anorexiakind daar.' Daarbij kwam nog eens dat ik héél subtiel naar het kind wees dat eigenlijk voor mijn neus stond.
    Ook zei ik heel de dag door midden in gesprekken 'Hoi, ik ben Jolien.' En dan trok ik er nog zo'n mongolenhoofd bij ook.
    Tijdens Nederlands verveelde ik me dan weer zo hard, dat ik besloot te communiceren met Laura, die aan de andere kant van de klas zit. Ik haalde mijn cursusblok tevoorscheen en schreef er 'Laura moe?' op, ze zat heel de tijd te geeuwen, om het vervolgens omhoog te houden zodat ze het kon zien. Plots was het stil in de klas en keek iedereen me aan. En nog steeds zat ik mijn cursusblok als een mongool omhoog te houden. Mevrouw Wortel keek me kwaad aan. 'Jolien, wat wordt er verwacht van jou?' 'Opletten?' Kuch. 'En wat ben jij aan het doen?' 'Communiceren met Laura, haar gegeeuw is interessanter.'
    En zo bleef ik maar gaan. ><

    Hahaa,droog ^^


    everybody needs a song.

    Denk je nou serieus dat mensen dat wat boeit? Hoe zielig kan je zijn.


    hit me like a ray of sun

    Denk je nou serieus dat mensen dat wat boeit? Hoe zielig kan je zijn.

    Er zijn mensen die reageren, dus hen boeit het wél. Meer kan me niet schelen, hoor. ;)

    Ik ben sacherijnig. Let vooral niet op mij.


    hit me like a ray of sun

    Ik ben sacherijnig. Let vooral niet op mij.


    Dan vind ik (is mijn menig... niet boos worden) dat je niet moet reageren


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    (...)

    Dan vind ik (is mijn menig... niet boos worden) dat je niet moet reageren

    Je mag dus alleen maar positieve reacties plaatsen? Dan weet ik ook meteen hoe nep Quizlet is..
    Als je het niet te bont maakt, vind ik dat je best zoiets mag zeggen.


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Je mag dus alleen maar positieve reacties plaatsen? Dan weet ik ook meteen hoe nep Quizlet is..
    Als je het niet te bont maakt, vind ik dat je best zoiets mag zeggen.

    Quizlet is heeel nep.
    Net zoals ik, want ik ben Prodigy. (nerd)
    But, van mij mogen ze reageren hoe ze willen, als ze maar normaal blijven doen. (krul)


    Hello, I'm Henry.

    (...)
    Quizlet is heeel nep.
    Net zoals ik, want ik ben Prodigy. (nerd)
    But, van mij mogen ze reageren hoe ze willen, als ze maar normaal blijven doen. (krul)

    ZIE JE WEL! ZIE JE WEL! Ze zijn allemaal nep! *zwaait manisch in het rond met een pollepel*

    Sorry, back on topic.


    I clicked my heels and wished for you.

    wow en nu ben je stoer zeg!
    like,leuk hoor mensen in de grond boren alleen omdat je juist wél goed gehumeurt bent.
    en dan ben ik gemeen like wathevur.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    wow en nu ben je stoer zeg!
    like,leuk hoor mensen in de grond boren alleen omdat je juist wél goed gehumeurt bent.
    en dan ben ik gemeen like wathevur.

    Doe ik toch niet? (nerd)


    Hello, I'm Henry.

    (...)
    Doe ik toch niet? (nerd)


    nee hoor het lijkt maar zo.
    like ik citeer :"Het interesseerde me totaal niet, dus antwoordde ik: 'Niet interessant. Dat die papzakjes niets van sport kunnen is hun stomme nerdzaakje.' Was ik even vergeten dat er zo'n nerdje naast me stond.

    Toen zei Amber 'Waw, Jolien. Jij bent goed uitgeslapen'. En dat was dus waar. 'Ja, ik ben vandaag eens op tijd opgestaan. Ik heb gewoon zelfs gegeten, in tegenstelling tot dat anorexiakind daar.' Daarbij kwam nog eens dat ik héél subtiel naar het kind wees dat eigenlijk voor mijn neus stond."
    weetj em ensen kun je hiermee kwetsen
    en dan haal je ergens het lef er maar vandaan je mee te bemoeien met de problemen van mij,of mijn melige gemeenheid
    sorry hoor dan ben je echt scheinheilig.


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    (...)

    nee hoor het lijkt maar zo.
    like ik citeer :"Het interesseerde me totaal niet, dus antwoordde ik: 'Niet interessant. Dat die papzakjes niets van sport kunnen is hun stomme nerdzaakje.' Was ik even vergeten dat er zo'n nerdje naast me stond.

    Toen zei Amber 'Waw, Jolien. Jij bent goed uitgeslapen'. En dat was dus waar. 'Ja, ik ben vandaag eens op tijd opgestaan. Ik heb gewoon zelfs gegeten, in tegenstelling tot dat anorexiakind daar.' Daarbij kwam nog eens dat ik héél subtiel naar het kind wees dat eigenlijk voor mijn neus stond."
    weetj em ensen kun je hiermee kwetsen
    en dan haal je ergens het lef er maar vandaan je mee te bemoeien met de problemen van mij,of mijn melige gemeenheid
    sorry hoor dan ben je echt scheinheilig.

    What the hell heb ik jou misdaan ofzo? (krul)


    Hello, I'm Henry.

    (...)
    What the hell heb ik jou misdaan ofzo? (krul)


    je leeft :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    You're so mean :((


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)

    je leeft :Y)

    Jaa, God's schuld.


    Hello, I'm Henry.