• Ik ging daarjuist naar een topic waar ik tot mijn verbazing zag (NIET)dat het (weeral??) over een vampier serie gaat.

    ik reageer dus ,
    :
    Moet het nou echt altijd over vampiers gaan?
    wees eens origineel.



    Is er dus een ganse discussie begonnen.
    Oké , ik geef toe. Als ik geirriteert word kan ik soms fel uit de hoek komen maar ,
    Alsjeblieft zeg ,
    geef eens toe.
    Tegenwoordig gaat alles over vampiers.
    En wat gebeurt er met alle verhalen als de hype weer voorbij is?
    Al dat werk wordt zo maar weg gegooid ,verwijdert.

    Komt er zo 1 af ; het is origineel.
    Uhm , oké .
    er bestaan tientallen verhalen over, maar het zal op geen 1 van al die verhalen lijken?
    Dacht het niet?

    En dan zegt ze dat ik maar niet naar een topic moet gaan over vampieren?

    ik bedoel ik mag toch nog wel mijn mening geven , of niet soms?


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Moet het nou altijd over Tokio Hotel gaan? :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Boooring.


    All was well.

    Moet het nou altijd over Tokio Hotel gaan? :Y)


    Dat is wat ik ook bedoel ja :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Overal bestaan al 10tallen verhalen over. Als hun dat toch leuk vinden. Ik bedoel, je bent toch niet VERPLICHT om ze te maken ofzo?
    -just an opinion


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vind dat je je mening mag geven ;3 dus en ik vind de hele vampierhype niet zo x_x dus ik maak alleen maar weerwolfverhalen x_x gehgeh ;3 en vampieren zijn zooo januari.


    We can only learn to love by loving.

    hier gaat weer ruzie van komen...
    laat het rusten....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Moet het nou altijd een serie zijn? En ga zo maar door, niets is meer orgineel, zeg eerlijk. een Serie ook niet meer.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hier gaat weer ruzie van komen...
    laat het rusten....


    Nee ,
    ik laat het niet rusten.
    Ik word heus niet boos als mensen hun mening zeggen hoor.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Moet het nou altijd een serie zijn? En ga zo maar door, niets is meer orgineel, zeg eerlijk. een Serie ook niet meer.


    daar heb je ook een punt.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Overal bestaan al 10tallen verhalen over. Als hun dat toch leuk vinden. Ik bedoel, je bent toch niet VERPLICHT om ze te maken ofzo?
    -just an opinion



    Neen , maar vind nog maar eens een goede serie die niet over vampiers gaat.
    en als je dan 1 vind schrijven ze niet verder omdat ze te weinig lezers hebben.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    je mag je mening gevenn maar wij mogen dat ook en als ik kometaar geef op jou mening woor je boos op mij en boeie als al die verhalen het zelfde zijn laat ons er zijn nog genoeg andere verhalen die re niet over gaan.en nee na die zogenaamde hype van jou worden ze niet in de prullenbak gegooid want er zijn genoeg mensen hier(waaronder ik) die die verhalen lezen omdat we ze leuk vinden


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    je mag je mening gevenn maar wij mogen dat ook en als ik kometaar geef op jou mening woor je boos op mij en boeie als al die verhalen het zelfde zijn laat ons er zijn nog genoeg andere verhalen die re niet over gaan.en nee na die zogenaamde hype van jou worden ze niet in de prullenbak gegooid want er zijn genoeg mensen hier(waaronder ik) die die verhalen lezen omdat we ze leuk vinden



    Ik word helemaal niet boos op jóu.
    ik word boos omdat ik geen vampier verhaal wil lezen en ik geen goede andere vind die verder schrijven.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Neen , maar vind nog maar eens een goede serie die niet over vampiers gaat.
    en als je dan 1 vind schrijven ze niet verder omdat ze te weinig lezers hebben.
    ik zeg niet dat de meine goed zijn maar de meine gaan niet over vampieren en ik blijf gewoon schijven ookal woord hij niet gemaakt dus daar gaat je punt


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wie zegt dat ik ze goed vind?

    ik bedoel , daar gaat jou punt


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    (...)


    Ik word helemaal niet boos op jóu.
    ik word boos omdat ik geen vampier verhaal wil lezen en ik geen goede andere vind die verder schrijven.

    als je half op me uitvlippen niet boos noemt wat noem jij dan boos


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥